שרון גל: "לא מחפש להיות צהוב; לא רוצה להיות ילד רע"

מנחה "לילה כלכלי" בראיון מיוחד ל"קלוז-אפ" בגלובס TV ■ "אנשים היום רוצים חו"ל, מכוניות... הדרישות עלו" ■ "בואו נגיד את האמת - התקשורת ליבתה את המחאה החברתית, נסחפה במספרים" ■ היכנסו וצפו בראיון המלא

לא מחפש להיות "הילד הרע", לא רוצה להיות "צהוב", מקפיד לקחת את הילדים לאופקים, מכר את המרצדס ולא עושה חשבון למפרסמים. שרון גל, מנחה "לילה כלכלי", מדבר על הכול בראיון מיוחד ל"קלוז-אפ", תוכנית חדשה בגלובס TV.

"המחאה החברתית היתה צודקת", אומר גל. "אנשים שיצאו לרחוב ביטאו משהו שהוא אמיתי. שקשה מדי בגלל המסים, בגלל הצורה שבה המשק צמח ומתנהל, הריכוזיות. כל מה שטענו היה נכון. אבל בשלב מסוים חשבתי שהאנשים שהובילו את הדבר הזה, או חלקם, הלכו בדרך לא נכונה - או מחוסר ניסיון או מחטא היוהרה או משכרון כוח. התחילו למשל לבוא ולהגיד לראש הממשלה: 'אנחנו רוצים לשבת אתך ולהקליט את השיחות אתך'. איזו חוצפה זו? בסופו של יום אתה רואה שהאנשים שהובילו... למשל איפה דפני ליף היום?".

- יכול להיות שראיתם איזה השלכות היו לליבוי המחאה על בריחה של מפרסמים לערוץ שלכם?

"קשקוש בלבוש. אותי זה לא מעניין. מפרסמים, לא מפרסמים - זה לא מעניין אותי. בוא בדיעבד נגיד את האמת: התקשורת כן ליבתה את זה, כן נסחפה במספרים, בתיאורים".

גל מתייחס לדרישות מעמד הביניים של היום ואומר כי "מה שהיה פעם לא נכון להיום. הכול השתנה. יש יותר דרישה, צרכים. מה זה חיים סבירים? פעם היתה לך עבודה, הפנסיה מסודרת, עוד 40-50 שנה תפרוש ויהיה לך ממה להתקיים. היום אנשים רוצים להיות בחו"ל, מכוניות חדשות, מרצדס או כל דגם אחר".

- מכרת את המרצדס?

"מכרתי".

- לא בגלל יאיר לפיד וטרנד מכירת רכבי היוקרה?

"מה פתאום. אני אף פעם לא עישנתי סיגרים. אני לא אוהב את זה, זה לא מדבר אליי. אני מת להיגמל מעישון, ואני הולך לסדנה לגמילה מעישון. אבל אני מרגיש בסדר גמור לנסוע באוטו שטוב לי".