לנדמארק שוכרת חלק מביתו של בעל השליטה ב-5,000 ש' בחודש

המיקום: בית ברחוב חי"ש 3 בת"א ■ דמי השכירות: 5,000 שקל לחודש, כולל ארנונה וחשמל ■ בעל הבית: נמרוד טיב, המנהל את החברה ■ ההסבר לעסקה: חיסכון כספי ו"מקסום התועלת ממיצוי זמנו של המנכ"ל"

5,000 שקל - אלה דמי השכירות החודשיים שתשלם חברת לנדמארק גרופ, שנקלעה לקשיים עקב עסקאות נדל"ן כושלות באירופה וביקשה הסדר חוב מנושיה, לבעל השליטה לשעבר נמרוד טבי תמורת השימוש בביתו. טבי הינו בעל עניין בחברה ומחזיק ב-7%, וכמו כן הוא מנהל את החברה.

למעשה, מדובר בחלק מבית ברחוב חי"ש 3 בת"א, בו מתגורר טבי. החלק האמור משתרע על שטח של 45 מ"ר, כולל שירותים, מטבח וסלון לקיום פגישות. דמי השכירות האמורים כוללים תשלומי ארנונה וחשמל.

"דירקטוריון החברה אישר את העסקה מאחר ומדובר בעסקה בתנאי שוק אשר חוסכת לחברה סך של כ-4,300 שקל לחודש שהם כ-50% מסך הוצאות השכירות, הארנונה והחשמל בהם החברה חויבה קודם לכן", נכתב בדיווח של החברה לבורסה. "כמו כן, החברה לא נדרשת להעמיד ערבויות לצורך פרעון התחייבות השכירות".

בהודעת החברה נכתב גם ש"העסקה מאפשרת למקסם את התועלת ממיצוי זמנו של מנכ"ל ויו"ר החברה כך שיוכל לעבוד סמוך למקום מגוריו ולחסוך זמן ניוד ממקום למקום. העסקה הינה לצורך שימוש משרד לחברה לפעילות שוטפת ואי מימוש העסקה מחייב את החברה במציאת מקום פעילות חלופי, כך שהעסקה הינה במהלך העסקים הרגיל של החברה".