סקנדל הימורים חדש בכדורגל האיטלקי: קפטן לאציו נעצר

גם מאמן האלופה יובנטוס חשוד בפרשה שזכתה לכינוי "ההימור האחרון"; החשד: 33 משחקים שהוטו לטובת הימורים לא חוקיים של עבריין סינגפורי

ההימורים הלא חוקיים ממשיכים להכות בכדורגל האיטלקי. ב-2006 היתה זו פרשת "הקלאצ'יופולי"; בחודש אוגוסט האחרון התפוצצה פרשת "הקאלצ'יוסקומזה", עם מעצר של 17 דמויות שונות מהענף, כולל של הקפטן של קבוצת אטלנטה, דוני.

כזכור, אטלנטה, שעלתה אשתקד לסרייה A, הואשמה על-ידי ההתאחדות האיטלקית בהטיית משחקים, ופתחה את העונה עם עונש של הפחתת 6 נקודות ליגה; דוני הורחק לשלוש וחצי שנים מכל פעילות בכדורגל, ו-16 שחקנים נוספים, רובם מליגת המשנה ומהליגות הנמוכות יותר באיטליה, הורחקו לתקופות של בין שנה לחמש שנים.

כעת, פרשת הימורים חדשה מכה באיטליה, וכבר זכתה לכינוי משל עצמה: "ההימור האחרון".

סטפנו מאורי, קפטן לאציו, נעצר בימים האחרונים בחשד להטיית משחקים. אנטוניו קונטה, מאמן האלופה החדשה יובנטוס, נחקר במסגרת הפרשה ונערכו חיפושים בביתו, כמו במקרה של קשר קבוצת פאדובה מליגת המשנה, עומאר מילאנטו. בנוסף, הגיעה הבוקר (ב') המשטרה לפירנצה, למחנה האימונים של נבחרת איטליה המתכוננת למשחקי יורו 2012, על מנת לחקור את דומניקה קרישיטו, שחקן גנואה ויובנטוס בעבר, שכיום משחק ברוסיה במדי זניט סט. פטרסבורג.

משטרת איטליה הודיעה כי במסגרת הפרשה, ביצעה 19 מעצרים וערכה חיפושים בכ-30 בתים של שחקנים, מאמנים ומנהלים מהכדורגל האיטלקי, החשודים בהטיות משחקים. לפי חשדות המשטרה, כ-33 תוצאות משחקים מאיטליה מהשנתיים האחרונות, רובם מליגת המשנה, הוטו לטובת עסקי ההימורים הלא חוקיים של העבריין הסינגפורי טאן סיט אנג, שנעצר בדצמבר האחרון.