ראסל: הגרפים מעידים - יוון וספרד יפרשו וגוש האירו יתפרק

מה שהוביל את ראסל לתחזית "השחורה", הם הגרפים של מדד הדאו ג'ונס ■ "השיא של מדד הדאו ג'ונס במאי היה 13,279 נקודות, אך השיא הזה לא בא לידי ביטוי במדד התחבורה של הדאו ג'ונס - עניין שמעיד על מגמת ירידות"

"השווקים מאותתים כי אנו נמצאים בראשיתו של גל דובי גדול", כך כותב הכלכלן הנודע ריצ'רד ראסל בבלוג החדשות והכלכלה הפופלרי "קינג וורלד". (King World).

ראסל, שקנה את תהילתו באמצעות הספר שחיבר - "תיאוריית הדאו", גם הזהיר כי "השווקים מאותתים לנו כי יוון תפרוש מגוש האירו, אחריה תפרוש ספרד ולבסוף גוש האירו יתפרק".

מה שהוביל את ראסל לתחזית "השחורה", הם הגרפים של הדאו ג'ונס והנתונים הטכנים שלדעתו מעידים על הגל הדובי הגדול. "השיא של מדד הדאו ג'ונס במאי היה 13,279 נקודות, אך השיא הזה לא בא לידי ביטוי במדד התחבורה של הדאו ג'ונס (שירד באותה תקופה) ולכן זהו איתות טכני המעיד על מגמת ירידה", טוען ראסל.

ראסל מוסיף וטוען כי עדות נוספת לגל השורי היא העובדה ששני המדדים חצו את הרף התחתון שלהם בחודש אפריל. "לדעתי, התנועות שעשו שני הגרפים באפריל ומאי, הן חלק מגל שורי גדול יותר שהחל ב-9 לאוקטובר 2007, כאשר הדאו הגיע לרמה של 14,164 נקודות. כעת אנו ניצבים בראשיתו של החלק השני של הגל השורי".

ראסל 2
 ראסל 2

ראסל 1
 ראסל 1