מרים פיירברג פנתה לשאול אלוביץ' - ופרסומת ל-144 שונתה

יו"ר בזק נענה לדרישת ראש עיריית נתניה להסיר את שם העיר מתשדיר שהציג לדעתה את נתניה באור שלילי ■ בתשדיר נראים אנשים עם חזות עבריינית עומדים ברחוב, כשעובר אורח פונה אליהם וקובע שהם יודעים היכן מוצאים עו"ד פלילי

מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה, פנתה ליו"ר בזק, שאול אלוביץ', בדרישה לשנות תשדיר לשירות 144, שהציג לדעתה את העיר באור שלילי. בעקבות הפנייה, ירד שמה של העיר נתניה מהתשדיר, שהוא חלק מקמפיין של החברה שעלה לאחרונה.

בתשדיר נראים אנשים בעלי חזות עבריינית עומדים ברחוב, כאשר עובר-אורח פונה אליהם וקובע שהם יודעים היכן אפשר למצוא עורך דין פלילי. בתגובה עונה לו אחד מהם: "מה אתה חושב שאני - 144?". מיד לאחר מכן מופיע אתר החברה ובו מילות החיפוש: "עורך דין פלילי - נתניה".

בעקבות התשדיר הגיעו פניות רבות לעירייה נתניה, כמו גם לרדיו האזורי "רדיו אמצע הדרך". בתחנה החלו בקמפיין בנושא, שהביא את פיירברג לפנות לאלוביץ' באופן אישי ולבקש את התערבותו. בעקבות הפנייה החליטה החברה להסיר את השם "נתניה" מהתשדיר.

מעיריית נתניה נמסר: "נדהמנו מהתשדיר הציני והסטיגמטי של בזק, שמציג את העיר באור שלילי. מאחר שפנייתנו להורדת התשדיר נענתה בהתנצלות בלבד, פנתה ראש העיר ליו"ר הקבוצה בבקשה להסירו. עוד באותו היום נמסר לנו מלשכתו של אלוביץ' כי התשדיר יוסר לאלתר".

מבזק נמסר: "הפרסומות לאתר 144 נכתבו בהומור וללא כל כוונה לפגוע ברגשות הציבור. בזק מצטערת אם מישהו נפגע".