ווידמד עולה 3%: ניסוי מוצלח בניתוח תוצאות מעבדות שינה

הניסוי בוצע ברשת מעבדות שינה בארה"ב וכלל מטופלים בעלי רמות שונות של הפרעות נשימה בשינה ■ נועד לספק השוואה בין תוצאות הניתוח של מערכת Morpheus® Ox לבדיקות שינה ביתיות לבין מערכת המותקנת במעבדות שינה

ווידמד מדווחת היום (א') על תוצאות מוצלחות בניסוי שביצעה החברה ב-135 מטופלים שהופנו לבדיקת שינה במעבדה - הניסוי בוצע ברשת מעבדות שינה בארה"ב וכלל מטופלים בעלי רמות שונות של הפרעות נשימה בשינה.

הניסוי נועד לספק השוואה בין תוצאות הניתוח של מערכת Morpheus® Ox לבדיקות שינה ביתיות לבין מערכת המותקנת במעבדות שינה, ומהווה נדבך נוסף בשיווק המוצר לקהילה הרפואית בארה"ב.

תוצאות הניסוי הצביעו על התאמה טובה בין המידע שהתקבל מהבדיקה הנהוגה במעבדות שינה ומהווה הסטנדרט בתעשייה, לבין המידע שהושג על ידי שימוש במכשיר החברה. הדיוק של מכשיר החברה באיבחון המדד לדום נשימה בשינה (AHI)מצביע על התאמה של מעל 90%.

דום נשימה בשינה, מאובחן לרב במעבדות שינה על ידי שימוש במספר חיישנים המחוברים לגוף המטופל. במחקר הנוכחי, בדקה ווידמד את השימוש בחיישן בודד המקליט את אותות ה-PPG ובעזרת אלגוריתם יחודי מאבחן הפרעות נשימה במהלך השינה.

אניה אלדן, מנכ"ל ווידמד, ציינה כי "הניסוי המוצלח והרחב שביצעה החברה בחודשים האחרונים, ממצב את מערכת ה- Morpheus® Ox כמשמעותית בתחום בדיקות השינה הביתיוית לאבחון הפרעות נשימה בקרב כלל האוכלוסיה, בצורה פשוטה, קלה ומדוייקת".