ניסיון חיסול בתחנה המרכזית בלוד: שני פצועים בירי מרכב חולף

הנפגעים, אחד במצב קשה ואחד במצב בינוני, פונו לבית-החולים אסף הרופא ■ במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים

ניסיון חיסול בתחנה המרכזית: שני גברים נורו הערב (ב') בתחנה המרכזית בלוד. צוות של מגן דוד אדום פינה אותם, אחד במצב קשה ואחד (ככל הנראה עובר אורח) במצב בינוני, לבית-החולים אסף הרופא.

על-פי הדיווח בגלי צה"ל, החשוד ירה ככל הנראה בשניים מרכב חולף ונמלט מהמקום. במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

בנסיון ללכוד את היורה הוזנק מסוק לסייע בחיפושים, והוקמו מחסומים בכניסה וביציאה מהעיר. במשטרה מדווחים כי הנפגע שמצבו מוגדר אנוש נורה מספר פעמים בבטנו ובגבו. הפצוע השני, תושב רמלה כבן 30, נפגע מהירי בפלג גופו התחתון.

אמש (א') נמצאה גופת גבר כבן 50 ועליה סימני דקירה בחצר בית ברחוב פינסקר בתל-אביב. במשטרה מעריכים כי הגבר חסר הבית נדקר במהלך קטטה בין חסר בית נוספים. המשטרה עצרה שני חשודים בביצוע המעשה.

צוות של מגן דוד אדום ביצעו באיש פעולות החייאה ממושכות, אך לבסוף נקבע מותו. מחקירה ראשונית של המטרה עולה כי הוא היה מעורב בקטטה, שבמהלכה נדקר. החשוד נמצא בסמוך לזירת הרצח, ונעצר על-ידי המשטרה.