עד המדינה בתיק הולילנד: בלי טיפולי שיניים - לא אעיד

חודש לפני המועד שבו הוא אמור להעיד, הציב עד המדינה בפרשת הולילנד שורה של דרישות שהרימו לא מעט גבות

האם מצב השיניים של עד המדינה בפרשת הולילנד עשוי למנוע את מתן עדותו שתוכננה להיערך בחודש הבא? במהדורת חדשות 2 נחשפה הערב (ב') מהמורה יוצאת דופן שעמה ייאלצו להתמודד בפרקליטות, בתיק שבמסגרתו הוגש כתב אישום חמור נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

את המכשול הציב לא אחר מאשר עד המדינה עצמו, שכבר עם התפוצצות הפרשה הייתה מידת אמינותו שנויה במחלוקת. האיש, שפרטיו האישיים נאסרו לפרסום, זומן אתמול (א') ל"פגישת ריענון" בפרקליטות - שבה העלה לפני אנשיה שורת דרישות שהרימו לא מעט גבות, ונוגעות לטיפולים בשיניו.

"עד המדינה אמר כי הוא נפגע מהמכתב שנשלח אליו מהמשטרה, וכי במצב דברים זה הוא אינו בטוח שיעלה להעיד בעוד כחודש", אמרו בפרקליטות.

נוסחו של אותו המכתב, כך תיארו בפרקליטות, גרם לעד המדינה להסיק כי "מטילים ספק באשר לצורך לטפל בשיניו". נוסף על כך, הוא טען כי בפרקליטות הפרו פרק מהותי בהסכם שנחתם עמו.

לדברים הוא צירף מסמך מטעם רופא השיניים שלו וחוות-דעת של אורטודנט באשר לפירוט הדרישות לטיפול השיניים. את כל אלה הוא שיגר לראש אגף החקירות במשטרה, יואב סגלוביץ'.

האחרון, שנאלץ להתמודד עם רוח הדברים, השיב לעד המדינה כי הוא והכפופים לו אינם מטפלים בעניינים הנוגעים למצב שיניו - ואמר כי יעביר זאת לפרקליטות.