קומסיין תספק כרטיסים חכמים לספקים במכרזי משהב"ט

כל ספק שהצטייד בכרטיס חכם עם חתימה אלקטרונית מאושרת, יוכל להגיש מכרזים מול המחשב בכל שעה שירצה מבלי להילחץ ולפחד לפספס את שעת הגשת המכרז

שיתוף-הפעולה של חברת קומסיין עם משרד הביטחון הופך את הליך הגשת המכרזים להרבה יותר פשוט ומאפשר לספקים שליחת מכרזים מקוונת וחיסכון גדול בכמויות נייר, וזאת מבלי לבזבז זמן מיותר על נסיעה לקריה על מנת להיפגש עם תיבת המכרזים.

בנוסף, בכדי לעודד הספקים, משרד הביטחון הוזיל את דמי ההשתפות במכרז המקוון.

כל ספק שהצטייד בכרטיס חכם עם חתימה אלקטרונית מאושרת, יוכל להגיש מכרזים מול המחשב בכל שעה שירצה מבלי להילחץ ולפחד לפספס את שעת הגשת המכרז וכן להשתתף במכרזים דינמיים בשלב התימחור הכספי.

על מנת לאפשר ביטחון מרבי בזיהוי ואימות הספק, אושרו נהלים מחמירים על-ידי משרד המשפטים. קומסיין ומשרד הביטחון עומדים בנהלים אלו בכל יצירה והנפקה של כרטיס חכם נושא חתימה אלקטרונית מאושרת.

הפתרון החדש מהווה תחליף לפתרון הישן והשכיח של הדפסת המסמך, חיתומו הידני, שליחתו וקבלתו חתום. זהו תהליך ארוך ואיטי וכאן בא לידי ביטוי הפתרון החדשני המאפשר את שליחת המכרז כשהוא חתום, מאובטח, מזוהה וקביל משפטית.

גיל יצחק, מנכ"ל קומסיין, מברך את משרד הביטחון על ההחלטה ומציין כי "זהו נדבך חשוב במתן פתרון זמין ומהיר למכרזים מקוונים הנותן מענה להתייעלות המערכת, לחיסכון בנייר ועלויות נילוות ובעיקר למכרזים בעלי תוקף חוקי, מאובטחים ונעולים".