הקבלנים מנסים למכור מאות דירות ב"נדלניאדה 2" בת"א

רק בתחילת אפריל התקיים יריד ה"נדלניאדה" - אך 140 דירות בלבד נמכרו ■ הפעם, הקבלנים מצפים ל-20 אלף מבקרים ■ יוזם היריד: "בכנס הראשון, על אף שהפצרתי בחברות להעניק הנחה אמיתית, לא כולן עמדו בציפיות"

כחודשיים בלבד לאחר יריד מכירות הדירות שזכה לשם "הנדלניאדה", בו נמכרו 140 דירות למרות ש-11,000 ישראלים פקדו את היריד, מנסים כעת קבלנים לקדם מכירות דירות באמצעות אירוע דומה נוסף. "הנדלניאדה 2" תיערך בגני התערוכה בת"א בתאריכים 21-22 ביוני.

במרכז הבנייה הישראלי טוענים כי בחודשיים האחרונים אוגדו כ-12 אלף בתי אב במועדון לקוחות ממוקד תחת השם "מועדון הבית", כאשר במרכז טוענים כי "מדובר בקהל איכותי ומגוון ה'צמא' לרכוש דירה במחיר אטרקטיבי". ביריד הקודם לפני כחודשיים, ההנחות של הקבלנים נעו סביב עשרות אלפי שקלים לדירה והגיעו גם לרמה של כ-200 אלף שקל על דירות של 4-5 חדרים.

במרכז הבנייה מבטיחים הנחות ומבצעים על מאות דירות ב-140 פרויקטים ברחבי הארץ. במרכז מכתירים את הנדלניאדה הקודמת כמוצלחת ולכן החליטו לערוך יריד נוסף ומצפים ל-20 אלף מבקרים הפעם.

"באירוע ישתתפו 13 סניפים של רשת התיווך הארצית אנגלו סכסון שיציעו, בשיתוף עם חברת ישראכרט, הלוואה חוץ בנקאית בסכום של עד 40 אלף שקל, בכפוף לקריטריונים של הבנק, למימון עמלת התיווך לאנגלו-סכסון", נכתב בהודעה לתקשורת שהוציא מרכז הבנייה.

"בכנס הנדלניאדה הראשון, על אף שהפצרתי בחברות להעניק הנחה אמיתית, לא כולן עמדו בציפיות", מודה ערן רולס, יו"ר מרכז הבניה. "אותם קבלנים שהגיעו עם הנחה משמעותית מכרו יותר מ-10 דירות עוד במהלך האירוע עצמו. מי שלא הגיע עם הנחה משמעותית לא מכר כלום. אני רואה בנדלניאדה, שליחות אישית. זאת תחושה מדהימה לדעת שאתה עושה משהו אמיתי לטובת משפחות. שכן, המשמעות של הנחה בגובה של 100 אלף שקל בעלות דירה, משמעותה חיסכון של כ-600 שקל כל חודש במשכנתא; וזה לא דבר של מה בכך".