אלווריון: הזמנה חוזרת לאספקת אינטרנט אלחוטי באורוגוואי

דדיקאדו מעוניינת בשלב זה להגביר את יכולות הרשת בקיבולת גדולה יותר עבור לקוחות עסקיים וארגוניים, בהתאם לצמיחה בביקוש לשירותים ברוחב פס ומהירות גבוהים שקיימת במדינה

חברת אלווריון, ספקית לרשתות תקשורת בגישת פס רחב אלחוטי, קיבלה הזמנה חוזרת לאספקת אינטרנט אלחוטי באורוגוואי . מדובר בהזמנה לאספקת אינטרנט אלחוטי בפס רחב ללקוחות הארגוניים של דדיקאדו טלקום במונטוידאו - איזור העסקים הראשי של אורוגוואי.

בשנת 2011 פרסה דדיקאדו את רשת ה-4G הראשונה באורוגוואי, באמצעות פתרון ה-4Motion של אלווריון, המבוסס על תקשורת IP ומאפשר אספקת שירותים מאובטחים ואמינים של אינטרנט אלחוטי בפס רחב, בתדר של 3.5 ג'יגה-הרץ.

דדיקאדו מעוניינת בשלב זה להגביר את יכולות הרשת בקיבולת גדולה יותר עבור לקוחות עסקיים וארגוניים, בהתאם לצמיחה בביקוש לשירותים ברוחב פס ומהירות גבוהים שקיימת במדינה. לכן כעת רכשה החברה פתרונות 4Motion נוספים מאלווריון, כמו גם את פתרון תחנות הבסיס WALKair5000 לפריסה בתוך בניינים, המאפשרות להגדיל את קיבולת הרשת תוך אופטימיזציה שלה בהתאם לצרכי ספקית התקשורת. פתרון זה פועל בתדרים 10.5 ג'יגה-הרץ, 26 ג'יגה-הרץ ו-28 ג'יגה-הרץ.

חזי לפיד, מנכ"ל אלווריון: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם דדיקאדו ולהרחיב את אספקת האינטרנט לחלקים נוספים של אורוגוואי. ארגונים בעלי דרישות לשירות תקשורת אמין ויציב בפס רחב, אינטרנט ותקשורת נתונים מאובטחים ונגישות ברמה גבוהה, מהווים מנועים טבעיים לאימוץ הגובר של פתרונות ה-4Motion וה-WALKair שלנו, ואנו בטוחים כי יספקו לדדיקאדו יתרון תחרותי בשוק."