אודי אנג'ל מכחיש: לא העברתי 75 מיליון שקל לרשת

בעל המניות המרכזי בזכיינית ערוץ 2 רשת טוען כי לא הזרים השבוע כסף לחברה ■ כפי שפורסם ב"גלובס", הרבעון הנוכחי הוא מהקשים בתולדות רשת

אודי אנג'ל, בעל המניות המרכזי בזכיינית ערוץ 2 רשת, המחזיק 51% מהמניות בה, מכחיש את הפרסומים בתקשורת לפיהם הזרים במהלך השבוע האחרון 75 מיליון שקל לרשת - כך על-פי דוברו של אנג'ל.

כפי שפורסם ב"גלובס", בעוד שרשת הצליחה לסיים הן את הרבעון הרביעי של 2011 והן את הרבעון הראשון של 2012 ברווח, הרבעון הנוכחי הוא מהקשים בתולדותיה. בכל הקשור לקרבות הרייטינג, רשת מפסידה כמעט מדי ערב לערוץ 10 בפריים-טיים. זאת בעקבות ההחלטה של ערוץ 10 לשים את ספינות הדגל שלו - "הישרדות" ו"היפה והחנון" - בימים רביעי-שבת בהם רשת משדרת בערוץ 2.

יש לציין כי לפני 3 שנים עמדו החובות של רשת על למעלה מ-200 מיליון שקל - 100 מיליון לבנקים בגין הון חוזר בעקבות חוסר הזרמת כספים של חלק מהבעלים ועוד 100 מיליון בגין הפסדי תפעול. ההפסדים של ה-100 מיליון האחרונים צומצמו כאמור לכדי 8.4 מיליון שקל.

בשיחה עם "גלובס" סיפרו אתמול (ג') גורמים ברשת כי בעקבות המעבר מ-3 ל-4 ימי שידור נוצר חוסר של כ-100 מיליון שקל - כ-25% מהכסף עבור יום נוסף על המרקע משך שנה שלמה.

כאמור, בתגובה לפניית "גלובס" בעניין, הכחיש דוברו של אנג'ל את הפרסומים לפיהם הוא הזרים השבוע 75 מיליון שקל לזכיינית.