המשבר בערוץ 10: פז מפסיקה את שירות הפזומט

התשלומים לפז מועברים בהוראת קבע, אך בחברת הדלק ביקשו גם ערבויות כספיות ■ משמעות הדבר היא שבתקופה הקרובה כל הרכבים של ערוץ 10, ובכללם ניידות השידור ורכבי כתבי השטח, יקורקעו או שעלות תפעולם תעלה משמעותית

פז תפסיק את שירות הפזומט לרכבי ערוץ 10. ל"גלובס" נודע כי בחברה דרשו מערוץ 10 ערבויות בעבור השירות מחשש ליציבות החברה, ומשסירבה הנהלת הערוץ לאשר זאת, הוחלט בחברה להפסיק את ההתקשרות עם הערוץ. ערוץ 10 מחזיק ב-75 רכבים.

משמעות הדבר היא שבתקופה הקרובה כל רכבי החברה, ובכללם ניידות השידור ורכבי כתבי השטח, יקורקעו או שעלות תפעולם תעלה משמעותית.

כעת, לפי ההערכה, מחפשים בערוץ 10 אחר ספקית אחרת.

עוד נודע כי תשלומי הערוץ לחברה מועברים בזמן בהוראת קבע חודשית, ואולם בערוץ לא הסכימו לדרישה נוספת של פז גם להעביר ערבויות.

ערוץ 10 מצוי במשבר כלכלי וסובל ממצוקה תזרימית. הלוח הנוכחי של הערוץ מניב הכנסות, ועל כן הערוץ מצליח לשלם משכורות ולהעביר שכר לספקים. ואולם, בהיעדר משקיע או שינוי חקיקתי, המשבר בערוץ צפוי להעמיק כבר בסתיו הקרוב.

מחברת פז נמסר כי אין הם מתייחסים ליחסיהם עם הלקוחות.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "הערוץ, כמו כל ארגון עסקי, בוחן מעת לעת את השירותים שהוא רוכש מספקים חיצוניים. מחובתנו בתקופה זו לעשות הכול בכדי לאתר את השירותים שיספקו לנו את התמורה המקסימלית בתנאים הטובים ביותר".