איש היי-טק הותקף בירח דבש בזנזיבר - אצבעותיו נכרתו

זוג ישראלי - איש היי-טק מאזור המרכז ואשתו, הותקפו ע"י כנופייה מקומית בזנזיבר שבאפריקה, ובמהלך התקיפה נכרתו אצבעותיו של הבעל

חופשת הבלהות: אזרח ישראלי, איש היי-טק מאזור המרכז, שבילה יחד עם אשתו בירח דבש בזנזיבר שבאפריקה, הותקף על ידי כנופיית מקומיים החמושים במצ'טות במהלך ניסיון שוד. הוא הובהל לבית החולים המקומי כשמספר מאצבעותיו נכרתו. משפחתו קיבלה הודעה על המקרה והוא צפוי להגיע בטיסה ארצה.

בני הזוג, בשנות ה-30 לחייהם, ביקשו לבלות את חופשת ירח הדבש הרומנטית ביבשת השחורה. את הטיול התחילו בקניה ומשם עברו לזנזיבר האקזוטית. בערב יום ראשון, שעה ששהו בבונגולו מסורתי, הופתעו לגלות כי כנופיית שודדים נושאי סכינים השתלטה על המתחם.

השודדים ניסו לשדוד את בני הזוג המופתעים ועל פי דיווחים מהמקום התפתח מאבק שהסתיים בפציעתו של האזרח הישראלי. הוא הובהל לבית החולים המקומי במצב בינוני-קל וקיבל טיפול רפואי ראשוני. חברת הביטוח קיבלה את הידיעה על המקרה, והוא צפוי לקבל טיפול רפואי מסודר בארץ.

מחדר המצב של משרד החוץ נמסר שהתקרית מוכרת וכי היא נמצאת בטיפול חברת הביטוח הרלוונטית. לפ דיווח ב"ידיעות אחרונות", הקונסול הישראלי בניירובי, דורון עבודי, סייע לזוג ובשגרירות אף דאגו להטיס אותם בחזרה לארץ.