פצועים קל-בינוני בהתנגשות רכבת ואוטובוס סמוך לניצנים

עשרה בני אדם נפצעו כשקטר התנגש באוטובוס ריק סמוך לקיבוץ ניצנים שבדרום ■ לפי ההערכה, נתקע נהגו על המסילה אחרי שהמחסום ירד ■ במגן דוד אדום הוכרז על נוהל של אירוע רב נפגעים

תאונת דרכים בין רכבת לאוטובוס בצומת ניצנים: עשרה בני אדם נפגעו קל-בינוני בעת שאוטובוס ניסה לחצות את מסילת הרכבת - ונתקע. ככל הנראה, האוטובוס היה ריק מאדם בעת האירוע.

מתברר, כי אוטובוס שיצא מהיישוב ניצן לכיוון כביש מספר 40 נפגע על ידי הרכבת, שחצתה באותה השעה את המסילה סמוך לקיבוץ ניצנים. עם קבלת ההודעה על דבר התאונה, החלו כוחות גדולים של מד"א ומשטרת ישראל לזרום למקום. במקביל, הוכרז במגן דוד אדום על אירוע רב נפגעים, אך זה בוטל לאחר שהתברר כי כל הפצועים נפגעו קל-בינוני.

צוותי טיפול נמרץ של מגן דוד אדום שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לשבעה פצועים ולאחר מכן העבירו אותם לבתי החולים ברזילי שבאשקלון וקפלן שברחובות. שלושה פצועים נוספים טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

"קיבלנו את ההודעה על פגיעה של רכבת באוטובוס", סיפר מנהל מחוז דרום במגן דוד אדום יהודה שושן, והוסיף: "הפעלנו במיידית נוהל אירוע רב נפגעים והתחלנו להזרים כוחות גדולים למקום. לשמחתנו, התברר כי האוטובוס היה ריק מאדם ועשרה נפגעו קל-בינוני בלבד, ורובם פונו לבתי החולים ברזילי וקפלן".