אורנג' למען הקשישים: משיקה מסלול סלולר חדש לגיל הזהב

משיקה את 615 Doro - סלולרי המותאם למבוגרים, הכולל מקשים גדולים, תצוגת מסך מורחבת, צבעי מסך נוחים לקריאה, שמע בעוצמה גבוהה ותאימות למכשירי שמיעה

אורנג' השיקה היום (א') את 615 Doro - טלפון סלולרי המותאם לבני גיל הזהב, שלא רוצים להסתובב עם סמארטפון או עם מכשירי מגע שלא מותאמים לצרכים שלהם. דגם 615 של החברה השוודית כולל מקשים גדולים, תצוגת מסך מורחבת, צבעי מסך נוחים לקריאה, שמע בעוצמה גבוהה ותאימות למכשירי שמיעה. למכשיר יש לחצן ייעודי ל-SMS ותפריט פרטים רפואיים של בעל המכשיר, כמו סוג דם, שם קופת-חולים ושם חברת הביטוח, לשימוש בעת חירום.

"בשנים האחרונות מירב המאמצים של יצרניות הסלולר השונות התמקדו בעיקר בפיתוח מכשירים מתקדמים, ונראה כי על הדרך נשכחו אוכלוסיות גדולות וחשובות, ביניהן זו של האזרחים הוותיקים", אומר רונן שור, סמנכ"ל פיתוח עסקי באקסל טלקום, יבואנית דורו. "הטלפון החדש של דורו יספק מענה שלם וכולל לצרכים של אוכלוסיית המבוגרים, שיוכלו בפעם הראשונה ליהנות ממכשיר איכותי ומתקדם המותאם להם באופן אידיאלי".

אורנג' מציעה עם הדורו מוקד ייעודי, המציע לרוכשי המכשיר מענה ישיר, ללא ניתובים ובכל הפניות בשפות: עברית, אנגלית, רוסית וערבית. בנוסף, ב-615 יש לחצן מובנה המיועד לקישור למוקד אנוש, המאפשר קישור עם מוקדי חירום, כמו מגן דוד אדום, משטרה וקרובי משפחה. המוקד ניתן ללא עלות ללקוחות מעל גיל 65.

עלות ה-615 עומדת על 1,300 שקל, וניתן לרכוש איתו חבילת שיחות הכוללת 120 דקות ב-25 שקל. עלות הודעת SMS עומדת על 25 אגורות.

ה-615 של דורו הוא לא המכשיר הראשון בארץ שמותאם לאוכלוסיית גיל הזהב: המפעילה הווירטואלית יו פון מציעה את דגם 1070 EasyPhone, הכולל כפתורים גדולים, צג ברור, צלצול חזק ופנס. עלות המכשיר: 600 שקל.