דש: המלצת "קנייה" לשותפויות לוויתן; מעלים מחיר היעד

דש ברוקראז' מעדכנים את מחירי היעד של יחידות ההשתתפות של ישראמקו, אבנר, דלק קידוחים ורציו, למחר המשקף תשואה של עד 56% ■ בדש מעריכים את שווי השוק של מאגר לוויתן בכ-3.9 מיליארד דולר

דש ברוקראז' מעדכנים היום (ד') את מחירי היעד של יחידות ההשתתפות של ישראמקו , אבנר , דלק קידוחים ורציו , ומעלים את המלצותיהם ליחידות ההשתתפות של ישראמקו ורציו מתשואת יתר לקניה.

מחיר היעד הנוכחי שמעניקים כלכלני דש למניית ישראמקו הוא 0.6 שקלים, המשקף תשואה של 27%; לאבנר - 2.89 שקלים, תשואה של 37%; לדלק קידוחים - 15.91 שקלים, תשואה של 37%; לרציו - 0.45 שקלים, תשואה של 56%.

בדש מציינים כי "יש לקחת בחשבון שעם התקרבות לתחילת הפקת הגז ומכירתו ממאגר תמר, עשוי שיעור הייוון לרדת. בנוסף, ככל שהוודאות סביב פיתוח מאגר לוויתן תעלה, תרחישי הייצוא יהיו ברורים יותר וכניסת שותף אסטרטגי תתרחש - שיעורי ההיוון לתזרים המזומנים הנובע ממכירת גז ממאגר לוויתן עשויים גם הם לרדת".

בדש מעריכים את שווי השוק של מאגר לוויתן בכ-3.9 מיליארד דולר, ומעריכים כי הכנסת שותף אסטרטגי לפרויקט תעשה בשווי גבוה בהרבה. שווי השוק של מאגר תמר מוערך ב-8.2 מיליארד דולר. בהערכת השווי לא התייחסו בדש לקידוח "שמשון" - ישראמקו; "בלוק 12" - דלק קידוחים ואבנר; פוטנציאל הנפט ב"לוויתן"; רישיון "גל" - רציו; פוטנציאל ליצוא גז ממאגר "תמר".

דש ממליצים להיחשף ליחידות ההשתתפות בסקירה זו מעבר למשקלם בשוק. לטענתם, "חשיפה למאגר תמר עשויה להעניק יציבות לתיק ההשקעות בתקופה של סערה בשווקים הגלובליים. יחידות ההשתתפות של ישראמקו, נהנות כבר תקופה לא מבוטלת מתנודתיות נמוכה יחסית אשר מקנה ליחידות ההשתתפות ביטא נמוכה של 0.9 בשנה האחרונה. בנוסף, ירידה צפויה בשיעור ההיוון צפויה להערכתנו לייצר רווחי הון עד לתקופת ההפקה. חשיפה למאגר לוויתן עודנו תנודתית ביחס למדד המניות המקומי, אך להערכתנו שווי השוק של המאגר כיום נמוך מאוד. אנו מאמינים כי התבהרות רגולטורית בחודשים הקרובים + כניסה עתידית של משקיע אסטרטגי, עשויה ליצור ערך רב למשקיעים".