שינוי מבני ראשון בחברת החשמל - בתחום תדמית החברה

דירקטוריון חברת החשמל אישר ביום חמישי להכפיף לסמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, אורן הלמן, את כלל היחידות העוסקות במוניטין חברת החשמל ותדמיתה

רפורמה עדיין אין אבל שינוי מבני ראשון כבר יש: דירקטוריון חברת החשמל אישר ביום חמישי להכפיף לסמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת, אורן הלמן, את כלל היחידות העוסקות במוניטין חברת החשמל ותדמיתה. בין היתר ישלוט הלמן על יחידות הדוברות, הפרסום, הניו מדיה, קשרי הציבור, מרכזי המבקרים והתקשורת פנים ארגונית, זאת, בנוסף לתחום הרגולציה וקשרי הממשל. בחברת החשמל הסבירו כי מהלך זה נדרש על מנת לאחד את המסרים של החברה על כלל השלוחות הקיימות בה ולסנכרן בין הגופים השונים העוסקים בתדמית החברה ובמוניטין שלה.

על פי החלטת מנכ"ל החברה, אלי גליקמן, על אף שמתווספות יחידות ארגוניות נוספות ופעילויות חדשות שלא היו עד כה בחברת החשמל, לא יתווספו לחטיבה החדשה עוד תקני כוח אדם מעבר למסגרת הקיימת הנוכחית. תחומי הפעילות החדשים כוללים את התקשורת המגזרית, תחום ה"ניו מדיה" וקשרי משקיעים, במטרה לייצר שיח רחב יותר עם קהלים שונים.

יו"ר דירקטוריון חברת החשמל (אלוף במיל') יפתח רון-טל אמר כי "חברת החשמל הינה חברה מוטת רגולציה ובין החברות המפוקחת ביותר במשק הישראלי. על חברת החשמל קיים פיקוח של כ-20 רגולטורים שונים, ולכן יש צורך בתיאום הפעילות מצד אחד, ובקביעת אסטרטגיה ויישומה מהצד השני. כל זאת, מתוך רצון לפעול בשקיפות מול מקבלי ההחלטות והציבור הרחב".

גליקמן אמר כי "מדובר במהלך של חדשנות ובתהליך מובנה ומקצועי של התייעלות. אני מאמין שמהלך זה משפר את יכולת החברה להתמודד עם ריבוי הרגולטורים המפקחים על פעילותה, ובמקביל מאפשר לחברה, לפעול לשיפור תדמיתי ולשיפור מערכת היחסים של החברה עם הציבור". הלמן אמר כי "אני מודה על האמון שניתן לי. מטרתי להשתמש בסל הכלים המגוון שהועמד לרשותי בכדי לקדם את חוסנה הפיננסי, מעמדה ותדמיתה של חברת החשמל".