כך הפך סיידורף ל"זר היקר בתולדות הכדורגל הברזילאי"

אחרי 10 שנים במילאן האיטלקית, ההולנדי הצטרף לקבוצת בוטאפוגו, ואמור להרוויח 240 אלף דולר בחודש; הספונסרית פומה תשלם חלק משכרו

באחת ההעברות היותר מפתיעות של הקיץ, הודיעה קבוצת בוטאפוגו הברזילאית על החתמתו של קלרנס סיידורף. הקשר ההולנדי, ששיחק ב-10 השנים האחרונות במילאן האיטלקית, יצטרף למועדון מריו דה ז'ניירו, במה שהגדירה הקבוצה כ"חוזה הגדול ביותר שניתן לשחקן זר בהיסטורה של הליגה הברזילאית".

על-פי דיווחים שונים, צפוי סיידורף, שעבר לברזיל כשחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו במילאן, ליהנות משכר של 240 אלף דולר בחודש. השחקן, שהופיע 87 פעמים במדיה של נבחרת הולנד וזכה שלוש פעמים בליגת האלופות, יצטרף לבוטאפוגו כבר בימים הקרובים, לאחר שסיים את עבודתו ברשת הטלוויזיה הבריטית BBC, שם שימש כפרשן במהלך משחקי יורו 2012. הוא חתם בקבוצה על חוזה לשנתיים.

מי שצפויה לסייע לבוטאפוגו עם שכרו העצום של סיידורף היא חברת פומה, שחתמה עם המועדון על הסכם אספקת הלבשה בדצמבר 2011. לפי פרסומים, צפויה החברה להשתתף בעלות מסוימת משכרו של סיידורף.

אחד מהחששות שהעלה סיידורף לפני החתימה בברזיל היה המקרה של רונאלדיניו, כוכב העבר של ברצלונה שחתם ב-2011 בפלמנגו, אך לא מכבר עזב את הקבוצה בטריקת דלת ועם תביעה בסך 20 מיליון דולר נגד הקבוצה, בגין שכר ובונוסים שלטענתו לא שולמו לו. עם זאת, בבוטאפוגו הבהירו לסיידורף שהם מתכוונים לעמוד בכל תנאי החוזה שהציב.

אגב, אשתו של סיידורף בן ה-36 היא ברזילאית במוצאה, מה שאולי יסדר לו נחיתה רכה יותר בארץ הסמבה. בוטאפוגו מדורגת כרגע במקום השמיני בליגה הברזילאית, בתום שישה מחזורים.