איתן פרנס יקבל את אות "נבחר השנה בקלינטק"

מייסד ומנכ"ל איגוד חברות האנרגיה המתחדשת יקבל את האות מטעם קבוצת "משוב", במסגרת תערוכת קלינטק ה-16 שתתקיים השבוע בת"א

איתן פרנס, מייסד ומנכ"ל איגוד חברות האנרגיה המתחדשת, יקבל מטעם קבוצת "משוב" את אות "נבחר השנה בקלינטק" במסגרת תערוכת קלינטק ה-16 שתתקיים השבוע בגני התערוכה.

בקבוצת משוב אמרו היום (א') כי "פרנס פועל מזה שנים לקידום משק האנרגיה המתחדשת בישראל בזירה הציבורית ובנחישות, תוך עמידה מתמדת מול הרגולטורים השונים, במטרה לקדם את התעשייה הצעירה ולמנוע פגיעה בה מקבל את ההכרה לאור ההצלחות הרבות בקידום וחיזוק התעשייה בדגש על תחום האנרגיה הסולארית".

פרנס אמר כי "איגוד החברות ימשיך לייצג את כל העוסקים בתחום ולהתמודד עם כל אתגר ומכשול שיעמדו בדרכה של תעשייה חשובה זאת שעתידה להצעיד את ישראל לעבר עצמאות אנרגיה".

הוועידה והתערוכה הבינלאומית "קלינטק ה-16" תתקיים השבוע בגני התערוכה בתל-אביב. במסגרת האירוע יתקיימו כנסים מקצועיים, בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, משרד האנרגיה והמים, משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה, התאחדות התעשיינים, המרכז לשלטון מקומי, מרכז המועצות האזוריות, חברת החשמל, מקורות, מכון התקנים והמועצה הישראלית לבניה ירוקה.

בכנסים המלווים את התערוכה יישאו דברים דמויות בכירות מהממשלה ומהתעשייה ובניהם: עוזי לנדאו, שר האנרגיה והמים, גלעד ארדן, השר להגנת הסביבה, יום-טוב סמיה, מנכ"ל ICGreen, הזרוע הירוקה של החברה לישראל, אריק דיין, מנכ"ל עמיעד מערכות מים ועוד רבים נוספים.