עיריית בת-ים תעבור למגדל בן 24 קומות שייבנה ב-200 מ' ש'

כך לפי מכרז שפורסם השבוע למציאת יזם שיתחייב למתן שירותי ניהול ואחזקה לכל המתחם במשך 10 שנים

עיריית בת ים תעבור למגדל חדש בן 24 קומות שיוקם בהשקעה של כ-200 מיליון שקל, וייבנה בעסקת קומבינציה. כך לפי מכרז שפורסם השבוע למציאת יזם שיתחייב למתן שירותי ניהול ואחזקה לכל המתחם במשך 10 שנים.

‏העירייה יושבת היום בבניין בן שלוש קומות ברחוב מקס נורדאו בעיר, אך התוכנית לבניין העירייה החדש ממוקמת ברובע העסקים המתחדש ‏UP‏, בין הרחובות ניסנבאום והעבודה, על קרקע בבעלות עירונית. שטח הבניין החדש יעמוד על 24 אלף מ"ר על פני 24 קומות, מתוכם 3,000 מ"ר ישמשו את העירייה ואילו היתר ישמשו למטרות מסחר ומשרדים.

‏לפי תנאי המכרז, במסגרת עסקת קומבינציה, המבנה החדש ירכז את כל מחלקות העירייה תחת קורת גג אחת. העירייה תספק ליזם שיזכה במכרז זכויות בנייה נרחבות, ובתמורה הוא יקים את מבנה העירייה וירהט את המשרדים.

‏מתחת ל-24 הקומות ייבנו ארבעה מפלסי חנייה תת-קרקעיים, כשמתוך כלל החניות בהם יוקצו כ-140 לציבור הרחב. ההשקעה במתחם העירייה החדש מוערכת בכ-200 מיליון שקל. העירייה מסרה שהיא שוקלת את השימושים במבנה העירייה הנוכחי, כולל אפשרות להפיכתו למוזיאון.

‏מנכ"ל העירייה, עו"ד ארז פודמסקי-שקד, ציין שהקמת בניין העירייה מהווה נדבך נוסף בקידום רובע העסקים החדש של העיר, ‏UP‏, שיתפקד כמרכז עסקי, מסחרי ותרבותי.