פשרה: רדיו ת"א ישלם 160 אלף שקל לרון קופמן בגין פיטוריו

קופמן טען כי ההחלטה לפטרו התקבלה משיקולים זרים ולאור לחצים שהופעלו על רדיו ת"א, כיוון שביקר את ההסכם בין מפעל הפיס למינהלת הליגה בכדורסל

שופט בית הדין האזורי לעבודה בתל-אביב, אילן איטח, קבע אתמול (ג') כי רדיו תל-אביב ישלם לעיתונאי רון קופמן 160 אלף שקל. זאת, לאחר שהוסכם בין הצדדים כי בית הדין יביא את התביעה לסיום בדרך של פסיקת פשרה, בטווח שבין 100 אלף שקל ל-180 אלף שקל.

בנובמבר 2011 הגיש קופמן תביעה בסך 800 אלף שקל נגד רדיו תל-אביב ונגד מנכ"ל התחנה דני נישליס, בגין פיטוריו משידור תוכנית הרדיו "קוף בצהריים" בסוף מאי השנה.

בכתב התביעה טען קופמן כי הליך הפיטורים נעשה מאחורי גבו, באופן פגום ופסול וללא שימוע.

עוד טען קופמן כי ההחלטה על פיטוריו התקבלה משיקולים זרים, לאחר שהופעלו לחצים על התחנה להפסיק את תוכניתו, אחרי שהחל לבקר הסכם שנחתם בין מפעל הפיס למנהלת הליגה בכדורסל.

באשר לטענות קופמן מצוין בפסק הדין כי "מבלי להודות זה בטענותיו של זה, הגיעו הצדדים להסכמה שלפיה התביעה נגד נישליס תידחה ללא צו להוצאות, ואילו התביעה נגד רדיו תל-אביב תסתיים בדרך של פסיקה לפשרה".

נישליס מסר: "אני שמח שהגענו לפשרה. קופמן הוא בן אדם יקר ומוכשר, ואני מאחל לו המשך הצלחה מקצועית ואישית. אני מקווה שבעתיד דרכינו ייפגשו".

עורכת דינו של קופמן, דפנה שמואלביץ, מסרה: "אנחנו מרוצים מהפשרה שהושגה ומפסק הדין".