בית נוח למכבי ת"א: סיינה, מלאגה, אלבה, פרוקום ושאלון

הגרלה יותר מסבירה בשלב הראשון של היורוליג לדייויד בלאט, שנמנע ממפגש אפשרי עם צסק"א או ריאל

המזל כבר לצידה. מכבי תל אביב לא היתה יכולה לקוות להגרלה נוחה יותר בשלב הבתים המוקדם של היורוליג מזו שקיבלה היום (שישי). האלופה הישראלית תשחק בבית 2 עם סיינה (איטליה), אלבה ברלין (גרמניה), מלאגה (ספרד), פרוקום גדיניה (פולין) ושאלון (צרפת), כך נקבע בהגרלה שנערכה במשרדי היורוליג שבברצלונה.

הצהובים, שהוגרלו מקבוצת הדירוג הראשונה, נמנעו ממפגש אפשרי כבר בשלב המוקדם עם צסק"א מוסקבה (סגנית אלופת אירופה שהחזירה לקווים את אטורה מסינה) או ריאל מדריד (מחזיקת הגביע הספרדי וסגנית האלופה). מהדרג החמישי היתה יכולה מכבי תל אביב לקבל את ארמאני מילאנו החזקה של קית' לנגפורד וריצ'ארד הנדריקס, אבל גם במקרה הזה המזל האיר פנים לקבוצה של דייויד בלאט.

אז נכון שסגל ברור לקראת העונה הבאה עוד אין לצהובים, אבל על פניו לא נראה שהם אמורים להיתקל בקשיים מיוחדים בדרך להופעה נוספת בטופ 16. אלופת איטליה סיינה, בה מככבים בין היתר בו מקאלב ודייוד אנדרסן, צפויה לתת פייט על המקום הראשון בבית, אבל מעבר לכך לא נראה שיש מישהי שתוכל למנוע מהדאבליסטית הישראלית את הכרטיס לשלב הבא במפעל היוקרתי ביותר באירופה.

חשוב לציין כי העונה הזו חל שינוי ביורוליג ולפני שלב הטופ 16 לא תהיה הגרלה נוספת. 16 הקבוצות שיעלו מהשלב הראשון ישובצו לשני בתים של שמונה קבוצות (כולן יכולות לפגוש כולן) ומשם תעלנה ארבע מכל בית לשלב ההצלבה המוכר. ועכשיו, אחרי שהסברנו לכם מה עומד לקרות בעונה הקרובה ביורוליג, בואו להכיר את היריבות שיגיעו להיכל של מכבי תל אביב בעוד מספר חודשים.