רייטינג שבועי: "הישרדות VIP" ממשיכה להוביל את ערוץ 10

פתיחה חזקה ללוח החדש של ערוץ 24 ■ רצועת שישי בערוץ 1 ממריאה

אחרי שבשבוע שעבר ידע ערוץ 9 עדנה בזכות משחקי היורו, גם את הכותרות המשמעותיות של השבוע האחרון מספקים הערוצים החלשים יותר.

כך למשל, ערוץ 1 מצליח לראשונה מאז שהעלה את לוח השידורים החדש שלו, לבסס את רצועת יום שישי. אילה חסון ב"יומן" וטל ברמן עם תוכניתו האישית, עולים בנתונים: היא ל-6.3% צפייה והוא עד לכדי 6.6%.

בעוד שהשניים ראויים לסופרלטיבים, אי אפשר להתעלם מהתחרות החלשה שנתקלו בה: ערוץ 10, שהזניח את שישי בערב לחלוטין ומסתפק בשידורים חוזרים, ורשת שמשדרת בערוץ 2 את "משאבת הכסף" שהתרסקה בערב שבת האחרון ל-10.3% צפייה.

"כוכב נולד" ממשיכה להוביל

הנתון הנמוך של השעשועון המקורי של רשת בערוץ 2, הושפע גם מהנתונים הגבוהים של ערוץ 24, שהעלה לוח שידורים חדש או לחילופין השיבוץ החלש של רשת הוא זה שסייע ללוח החדש. קשת בנתה במהלך יום שישי כולו לוח חזק בערוץ 24 שיתמוך בתוכניות החדשות של הערב. זה כלל שלושה פרקים של "רמזור" (בערוץ 24, כאמור) שהמוצלח שבהם זכה ל-3.1 צפייה.

בערב, התוכנית החדשה "מה שקורה באילת" הגיעה ל-2.3%, קרוב מאוד לנתון שסיפק ערוץ 10.

באופן כללי, נתוני הצפייה היו חלשים יחסית השבוע. גם "כוכב נולד", התוכנית המובילה, הגיעה לכל היותר ל-27.6%, למרות "שלב הסולו הגורלי".

מי שיציבה במיוחד היא תוכנית הריאליטי "הישרדות", ששומרת על נתונים של 22.5% ו-23.5% צפייה השבוע. אמש שודר פרק הדחה שבו נפרד שוב מהתוכנית השחקן אושרי כהן.

תוכנית הריאליטי "היפה והחנון" נסוגה מעט ל-17.2%.

בסך-הכול, ערוץ 10 מחזיק 40% מבין עשר התוכניות הנצפות של השבוע, כשהמשדר הנצפה ביותר הוא גמר היורו בין ספרד לאיטליה שהגיע ל-27.1% ולמספר של 722 אלף צופים.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי