הישג לביוליין: קיבלה אישור לקראת הענקת פטנט לתרופה

החברה הודיעה כי קיבלה ממשרד הפטנטים האירופי אישור לקראת הענקת פטנט על תרופה חדשה מסוגה לטיפול בסכיזופרניה ■ מנכ"ל החברה: "פטנט זה מעניק לנו בסיס רחב לפעילויות מסחריות עתידיות"

חברת הפארמה ביוליין הודיעה היום כי קיבלה ממשרד הפטנטים האירופי אישור לקראת הענקת פטנט על ההרכב הכימי בתרכובת מלח של BL-1020, תרופה חדשה מסוגה לטיפול בסכיזופרניה, הניתנת בבליעה.

במרץ 2012 הודיעה ביוליין אר. אקס. על קבלת פטנט אירופאי על ההרכב הכימי והשימוש ב- BL-1020 לטיפול בסכיזופרניה, פטנט שיהיה בתוקף עד ספטמבר 2022. אולם הפטנט הנוכחי, לכשיאושר, יהיה בתוקף עד 2026, ולכן יאריך למעשה את תקופת ההגנה הפטנטית על התרופה באירופה בכמעט 4 שנים נוספות. פטנטים נוספים דומים הוגשו או התקבלו בארה"ב, ביפן, בקנדה, בקוריאה, במקסיקו, בישראל, בהודו, בסין ובאוסטרליה.

"אנו מרוצים מאוד מהאישור לקראת קבלת פטנט אירופאי נוסף עבור BL-1020. פטנט זה משלים את ההגנה הרחבה הקיימת בפטנטים נוספים שכבר קבלנו במדינות אחרות בעולם ומעניק לנו בסיס רחב לפעילויות מסחריות עתידיות. אנו רואים בכך התקדמות משמעותית נוספת בפיתוח ובמסחור BL-1020", אמרה ד"ר כנרת סויצקי, מנכ"ל החברה.