"המטרה היא להיות מדורת השבט של הציבור הערבי"

הערוץ הערבי משיק לוח שידורים בהשקעה של 16 מיליון שקל ■ הערוץ ישודר באפיק 30 בהוט ו-yes והוא יתחרה מול מאות ערוצים ערביים מהאזור הנקלטים בצלחות לוויין

ערוץ "הלא", הערוץ הערבי המסחרי, פרסם היום (ג') את לוח השידורים שלו הכולל השקעה של 16 מיליון שקל בהפקות מקור. עם המפרסמים הבולטים שכבר חתמו על עסקאות פרסום עם הערוץ ניתן למנות את בזק, איקאה, אורביט, לשכת הפרסום הממשלתית, רשת סופר-פארם ומחסני תאורה.

הערוץ ישודר באפיק 30 בהוט ו-yes והוא יתחרה מול מאות ערוצים ערביים מהאזור הנקלטים בצלחות לוויין. בנוסף, הערוץ ישודר בשידור פתוח לקהל הרחב באמצעות הלוויין "עמוס".

הקבוצה עצמה, "הלא טי. וי", מוחזקת על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת; ענני תקשורת; חברת הפרסום SECTORS; איש הפרסום מוסא חסדייה; בסאם ג'אבר, בעלי קבוצת התקשורת "פנורמה"; ג'עפר פארח; איש העסקים נזיה בדארנה ואיש הנדל"ן זיאד אל עומרי, שמשמש גם כיו"ר הערוץ.

בשיחה עם "גלובס" אמר מנכ"ל הערוץ, ג'וזף אטרש, כי "התחלנו לשדר פרסומות לפני יומיים וכבר היום יש לנו עסקאות פרסום באוויר בעלות של מיליון שקל. הצפי הוא כי בתום 12 חודשי פעילות, הכנסות מפרסום בערוץ יהיו בסך 11 מיליון שקל".

אטרש הוסיף, כי בשלב זה הערוץ פועל למתג את עצמו בקרב הציבור הערבי בישראל כערוץ שפונה אליהם ומתייחס ספציפית אליהם, וזאת בניגוד למאות הערוצים המתחרים.

הערוץ יעלה לאוויר שתי תוכניות אקטואליה ותחקיר, תוכנית בידור מרכזית שתצולם בחיפה, תוכנית לייף סטייל לנשים ותוכנית מוזיקה ששמה דגש על קליפים ויוצרים מקומיים. בנוסף יכלול לוח השידורים סרטים וסדרות טלוויזיה קנויות.

לדברי אטרש, "לא צריך להשוות אותנו ל'אל ג'זירה'. אנחנו ערוץ ברודקאסט לכל המשפחה. אנחנו רוצים להיות הבבואה של הציבור הערבי הישראלי. אולי בעתיד יהיה לנו 'האח הגדול' ו'דה וויס' אבל כרגע זו לא המטרה. המטרה היא להיות מדורת השבט של הציבור הערבי דרך עיסוק בנושאים שמעניינים אותו".