כחלון מבטיח: "99 שקל בחודש על טלוויזיה"

(עדכון) - כחלון: "נכניס תחרות לשוק הטלוויזיה, אנחנו חייבים" ■ על שוק הסלולר: "שוק מבטיח, עם עתיד ופוטנציאל" ■ עונה למבקרים: הרשות המפקחת על הטלוויזיה תהיה עצמאית

אחרי הרפורמות בשוק הסלולר, שר התקשורת משה כחלון מבטיח לצרכנים בישראל שירותי טלוויזיה ב-99 שקל לחודש. בוועידת MAD של "גלובס" ואורנג' אמר היום כחלון כי בכוונתו להגביר את התחרות בשוק הטלוויזיה, מה שיביא להורדה חדה במחירים.

"נכניס מתחרים לשוק הטלוויזיה באמצעות עידן פלוס (DTT) שיהווה פלטפורמה מתחרה ל-yes והוט, וכן באמצעות ה-IPTV", אמר כחלון. "אין לי ספק שתגבר התחרות. אני לא רואה סיבה בעולם שנשלם 300 שקל בחודש על טלוויזיה. כשתהיה תחרות בשוק הזה - לדעתי לא נעבור את ה-99 שקל לטלוויזיה".

כחלון אמר את הדברים בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף אורנג' לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה שמתקיימת היום (ד') במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בת"א. הוא התייחס גם לשוק הסלולר ואמר כי "ראינו בתקופה האחרונה חילופי בעלות בפרטנר. אני מאוד שמח על כניסתה של האצ'יסון לישראל. חברות כאלה שמבינות בתקשורת שמגיעות להשקיע בשוק הסלולר העתידי - זה מעיד שזה שוק מבטיח, עם עתיד ופוטנציאל".

לדברי כחלון, "בימים אלו אנחנו עוסקים באיחוד מועצת הכבלים והלווין והרשות השנייה", הוסיף שר התקשורת. הוא פירט את היתרונות באיחוד הגופים - לזכייניות, לבקרה ולשוק בכלל: "הגוף הזה יהיה עצמאי לגמרי, יפעל בכללים מוגדרים ללא התערבות ממשלתית, ובסופו של דבר יביא לחיסכון של מיליוני שקלים".

כחלון התייחס גם למיזם התקשורת של חברת החשמל - מיזם הסיבים האופטיים - ואמר כי "מדינת ישראל חייבת סיבים אופטיים ושיפור תשתיות. אנחנו כיום במקום לא טוב מבחינת תשתיות אינטרנט. הדבר הזה בסוף יקרה - אני בטוח".

בוועידה יישאו דברים, בין היתר, שר התקשורת משה כחלון, מנכ"ל בזק אבי גבאי, מנכ"ל מקאן אריקסון ריצ'י האנטר, יזם ההיי-טק ומנכ"ל קומיגו דב מורן, פרסומאים, אנשי תקשורת ועוד.

לצפייה בלו"ז הוועידה, במשתתפים ובהופעות - לחצו כאן