מניית היום: מזנקת ב-8% לאחר שדיווחה על שיא מכירות

במהלך השבוע בו חגגה ארה"ב את יום העצמאות, המוצר של פוטומדקס להסרת שיער שבר שיא מכירות נוסף במהלך אירוע מכירות מיוחד בערוץ הקניות האמריקני

מניית פוטומדקס רושמת עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה. זאת לאחר שפוטומדקס, חברה גלובלית הפועלת בתחום בריאות העור והאסתטיקה ומספקת פתרונות ומוצרים לשוק הרפואי, הדרמטולוגי, האסתטי ולשוק מוצרי הצריכה, הודיעה כי במהלך השבוע בו חגגה ארה"ב את יום העצמאות, מוצר ה-no!no! Hair שבר שיא מכירות נוסף במהלך אירוע מכירות מיוחד בערוץ הקניות האמריקני Home Shopping Network.

החל משנת 2007, לאחר 5 שנים בהן נמכר המוצר בערוץ הקניות האמריקני, המוצר שובר שיא מכירות כולל של כ-260,000 מוצרים בערוץ זה ושיא מכירות של כ-3 מיליון מוצרים שנמכרו עד היום ברחבי העולם.

במהלך אירוע מכירות מיוחד בן 24 שעות בערוץ הקניות האמריקני נמכרו 41 אלף מכשירים במחיר של 249.95 דולר ליחידה.

ד"ר דולב רפאלי, מנכ"ל פוטומדקס: "ערוץ הקניות האמריקאי מהווה תרומה חשובה לצמיחת המכירות של מכשירי ה-no!no! Hair. אנו פועלים כל העת על מנת לשבור את שיאי המכירות של החברה ונמשיך לעשות זאת יחד עם שותפינו בטלוויזיה".

מוצר ה-no!no! Hair הינו מוצר לשימוש ביתי אשר נועד לענות על ביקוש הולך וגובר למכשיר ביתי המסיר שיער לטווח ארוך וללא כאב. המוצר מתבסס על טכנולוגיה ייחודית אשר עושה שימוש בחום להסרת שיער לאורך זמן.