טייס הוכה באכזריות בבסיס רמת דוד ע"י 3 חיילים

3 חיילים בחיל אוויר נעצרו לאחר שתקפו באגרופים ואלות סגן מפקד טייסת בחיל האוויר שהעיר להם על נסיעה פרועה בבסיס - כך מדווח "ידיעות אחרונות"

תקרית אלימה בבסיס חיל האוויר: 3 חיילים תקפו באלות ואגרופים סגן מפקד טייסת בבסיס רמת-דוד - רק בגלל שהעיר להם לאחר שנסעו בפראות. בעקבות המקרה נעצרו השלושה, שטענו כי הקצין העליב אותם. מצ"ח פתחה בחקירה.

על-פי הפרסום הבוקר של יוסי יהושוע ב"ידיעות אחרונות", האירוע התרחש בשבת האחרונה בשיכון המשפחות ברמת-דוד. א', סגן מפקד טייסת מוערך, לקח את 3 ילדיו למגרש הכדורסל, ואז הבחין ב-3 חיילים שנסעו בפראות ברכב צבאי.

א' העיר לשלושה, ולאחר שלא עצרו את נסיעתם, הוא דיווח עליהם למפקדם. בעקבות התלונה פנו החיילים לסגן מפקד הטייסת בזמן שהיה עם ילדיו הקטנים, קיללו אותו ואיימו עליו כי "יסגרו איתו חשבון", וכי הם יודעים מי הוא, והם "עוד יגיעו אליו". בנוסף, ציין אחד מהם כי הוא מקושר למשפחת עבריינים.

בזמן שהחיילים המשיכו לאיים כי יהרגו את א', הגיע למקום מנהל הגף של השלושה והרחיק אותם מהמקום, כשהם מספיקים לזרוק לבנה לעבר סגן מפקד הטייסת. אף לאחר בירור שנערך להם הצליחו השלושה להתחמק, לאתר את א' ולהכות אותו בכל גופו, כשהם נעזרים באלות.

השתלשלות האירועים האלימה הגיעה לקיצה רק לאחר שהחיילים נעצרו על-ידי מצ"ח. בחקירתם טענו כי הקצין העליב אותם. א' טופל במרפאת הבסיס ושוחרר כעבור זמן מה לביתו.

גורמים ברמת-דוד מספרים על הפחד שמורגש בעקבות המקרה: "הקצינים והמשפחות בהלם. זאת חציית קו אדום - ראינו את הרוע שלהם בעיניים".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בנושא מתנהלת חקירת מצ"ח, ועם סיומה יועברו ממצאיה לחוות-דעת ולעיון הפרקליטות הצבאית".