שוב: ביהמ"ש דחה בקשה לאי-שידור תחקיר של "יצאת צדיק"

בפרק של "יצאת צדיק" שישודר הערב תועד רופא שיניים מעפולה שהמליץ לתחקירנית התוכנית על טיפול שיניים הכולל 7 סתימות - זאת בעוד שעל-פי חוות-דעת של רופאי שיניים בכירים אחרים, התחקירנית אינה נזקקת לטיפול כלשהו

בית המשפט דחה בקשה נוספת של רופא שיניים להוצאת צו מניעה זמני נגד שידור התוכנית "יצאת צדיק" עם חיים הכט, המשודרת בשידורי קשת.

לפני 3 שבועות דחה בית המשפט בקשה דומה של טכנאי שיניים, שלפי התחקיר ערך טיפולים שרק רופאי שיניים מוסמכים לעשות.

בשבוע שעבר עלתה העונה החדשה של "יצאת צדיק" בערוץ 2. הפרק זכה לרייטינג גבוה מאוד של 33.7%. לשם השוואה - "כוכב נולד", המשודרת אף היא בקשת, זכתה אמש (א') לנתון גבוה של 28.9%.

בפרק של "יצאת צדיק" שישודר הערב (ב'), תיעד צוות התוכנית רופא שיניים מעפולה שהמליץ לתחקירנית התוכנית על טיפול שיניים הכולל 7 סתימות בפיה - זאת בעוד שעל-פי חוות-דעת של רופאי שיניים בכירים אחרים, התחקירנית אינה נזקקת לטיפול כלשהו.

לאחר שנודע לרופא כי הוא תועד במצלמה, הוא פנה לבית המשפט המחוזי בנצרת בבקשה כי יאסור על שידור התחקיר הקשור בו בין היתר, משום שלטענתו אין בתחקיר עניין לציבור.

בתגובה טענה קשת, באמצעות עורכי דינה, יגאל קווה ועוז כהן ממשרד רון גזית רוטנברג ושות', כי מדובר בתחקיר ראוי בעל עניין ציבורי רב.

שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, יוסף בן-חמו, דחה את הבקשה ואמר כי "מדובר בכתבות תחקיר שאין להכביר מילים בחשיבותן".