סיטי היכה את תחזיות האנליסטים עם רווח של דולר למניה

הצפי של האנליסטים היה לרווח של 89 סנט למניה ■ הכנסות הבנק ברבעון השני של השנה הסתכמו ב-18.4 מיליארד דולר ■ למרות זאת, מדובר על ירידה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד

סיטיגרופ פרסם היום את דוחותיו לרבעון השני של השנה ומהם עולה שהבנק הצליח להכות את תחזית האנליסטים ורשם רווח של דולר למניה, שמהווים בעצם רווח של 2.9 מיליארד דולר, לעומת צפי לרווח של 89 סנט למנייה. הבנק גם דיווח על הכנסות של 18.4 מיליארד דולר. בעקבות פרסום הדוחות, המנייה של הבנק עולה בכ-2.7% במסחר המקדים בוול סטריט.

הרווחים של הבנק השלישי בגודלו רשמו ירידה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז דיווח הבנק על רווח של 1.09 דולר למניה. הירידה נרשמה גם בסעיף ההכנסות של הבנק כשברבעון השני של 2011 רשם הבנק הכנסות של 20.62 מיליארד דולר.

בבנק אומרים שהירידה בהכנסות נובעת מירידה במספר הנכסים שבבעלות הבנק, מהלך שנעשה על מנת להיפטר מנכסים רעילים שנוצרו עם פרוץ משבר הסאב-פריים. חברת האחזקות של קבוצה סיטי, שאחראית על כ-10% מהכנסות הקבוצה, רשמה ירידה של 62% ברווחים ברבעון הזה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

העסקים המרכזיים שלנו רשמו ביצועים טובים יחסית בתקופה שבה סביבת העבודה הינה קשה מאוד והם מניבים הכנסות טובות", אמר ויקרם פנדט, המנכ"ל של סיטיגרופ בהודעה שפרסם הבנק עם פרסום דוחותיו הכספיים.