3 חודשים אחרי ההשקה: נוקיה חותכת את מחיר הסמארטפון לומיה

מוצר הדגל של נוקיה בארה"ב, הלומיה 900, יעלה כעת לצרכן האמריקני 49.99 דולר בהתחייבות לשנתיים, זאת לעומת 99 דולר באותם התנאים קודם לכן

יצרנית הטלפונים הסלולריים נוקיה חותכת בחצי את מחירו של מוצר הדגל שלה בארה"ב, שלושה חודשים בלבד לאחר השקתו. המהלך של נוקיה נועד לעצור את הכרסום בנתח השוק של החברה הפינית, שמתחרה מול ענקיות דוגמת אפל וסמסונג.

הסמארטפון לומיה 900, שמבוסס על מערכת ההפעלה של מיקרוסופט לסלולר, Windows Phone, יעלה כעת לצרכן האמריקני 49.99 דולר בהתחייבות לשנתיים, זאת לעומת 99 דולר באותם התנאים קודם לכן. לומיה 900 נמכר בחנויות של חברת הטלפוניה AT&T. דובר נוקיה, קית' נובק, ציין שהורדת המחיר אינה צעד יוצא דופן בשלב זה של חיי הסמארטפון, והוסיף כי גם סמסונג הורידה לאחרונה את מחיר הגלאקסי S II מתוצרתה, שהושק לפני לומיה 900.

נוקיה, שהייתה יצרנית הטלפונים הסלולריים המובילה בעולם, איחרה להעביר את מוקד עסקיה לתחום הסמארטפונים. במקביל, היא המשיכה לאבד את נתחה בשוק הטלפונים הפחות יקרים. לומיה 900 שגם כך נחל הצלחה מוגבלת בקרב הצרכנים, הפך למוצר שזמנו קצוב לאחר שנוקיה הודיעה כי הוא לא מותאם למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, חלונות 8.