סלברייט ממשיכה לצמוח באירופה וחותמת על חוזה באיטליה

במסגרת ההסכם, המוערך במיליוני דולרים, תספק סלברייט מערכות Cellebrite Touch המופעלות באמצעות מסך מגע, ומאפשרות לנציגי שירות במרכזי לקוחות להעביר תכנים אישיים למכשירים החדשים

חברת סלברייט, הודיעה היום (ב'), כי חתמה עם ספקית תקשורת סלולרית מובילה באיטליה על הסכם לאספקת פתרון העברת וגיבוי תכני סלולר עבור נקודות המכירה והשירות בסניפים.

במסגרת ההסכם, המוערך במיליוני דולרים, תספק סלברייט מערכות Cellebrite Touch המופעלות באמצעות מסך מגע, ומאפשרות לנציגי שירות במרכזי לקוחות להעביר תכנים אישיים כגון אנשי קשר, תמונות, הודעותSMS וסרטוני וידאו, ממכשיר ישן של הלקוח למכשיר החדש אליו הוא משדרג - בקלות, במהירות וללא סיוע טכני. המערכת תומכת ביותר מ-5,000 דגמי מכשירים סלולריים מכל מערכות ההפעלה (iOS, Android, Windows Mobile, BlackBerry, Symbian). כמו כן תספק סלברייט ללקוח שירות עדכונים עבור המערכת לשלוש שנים.

סלברייט היא חברה ישראלית בינלאומית הנחשבת למובילה העולמית בתחום העברה וגיבוי מידע ונתונים ממכשירי סלולר, ובתחום פתרונות לשוק אכיפת החוק, באמצעות טכנולוגיה המאפשרת שליפה וניתוח של מידע ונתונים מאלפי סוגים של מכשירים ניידים. החברה פועלת בשתי חטיבות עסקיות - טלקום ומידע ראייתי, ומוכרת בתעשייה הודות לפריצות הדרך של מוצריה, ומובילותה הטכנולוגית.

"סלברייט ממשיכה במגמת הצמיחה המואצת שלה ובחדירה ללקוחות אסטרטגיים גלובליים. בחירתה של ספקית תקשורת סלולרית מרכזית זו בפתרון שלנו מוכיחה את המובילות הטכנלוגית והחדשנות של המוצר שלנו", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף של החברה.

סקר עצמאי שנערך עבור סלברייט בקרב 1000 איש באנגליה, גילה כי עבור 25% מהמשתמשים, אובדן המידע בעת שדרוג מכשיר הסלולר מהווה מחסום עיקרי להחלפתו במכשיר חדש. כעת, עם השלמת פריסת המערכות, תוכל הספקית הסלולרית - בין שלוש הגדולות באיטליה, לשפר את השירות שהיא מציעה ללקוחותיה ולספק מגוון שירותי העברת תכנים ללקוח המעוניין לשדרג את מכשירו אולם חושש מאיבוד התוכן האישי השמור במכשירו הקודם. בנוסף על העברת התכנים, ניתן גם לגבות תכנים באופן מאובטח על גבי כונן פלאש-USB, כרטיס SD, שרת מרוחק או ענן.