אתר המכירות המקוון של רמי לוי מרחיב את אזור המשלוחים

כעת גם תושבי כ"ס, רעננה, הוד-השרון, ראש-העין ופ"ת יוכלו לקנות באתר ■ המחירים באתר רמי לוי זולים משמעותית מאלה של שופרסל ומגה באינטרנט

אתר המכירות המקוון של רמי לוי, שנמצא בפיילוט זה זמן רב, מרחיב את פעילותו. כזכור, לוי עלה עם תעריפים מוזלים במיוחד בעולם הווירטואלי עם סופרמרקט מקוון, אלא שמהמחירים האטרקטיביים יכלו ליהנות אלפי בודדים המתגוררים בטווח רחובות מסוים בצפון תל-אביב ורמת-גן.

החל מהשבוע שעבר הורחבה הפעילות להפצה באמצעות סניפים נוספים של לוי, וכעת גם תושבי כפר-סבא, רעננה, הוד-השרון, ראש-העין, פתח-תקווה ויישובי הסביבה יכולים לבצע רכישה באתר.

מחירי המוצרים באתר של רמי לוי זולים משמעותית מאלה של שופרסל ומגה באינטרנט, משום שהתעריפים באתרי שתי הרשתות הגדולות דומים לרשתות העירוניות היקרות.

המחירים אצל רמי לוי לא רק שדומים לאלה שבסניפים, אלא שבחלק מהמקרים אף זולים יותר. בחברה מבטיחים להמשיך לצ'פר את לקוחות האינטרנט עם מחירים הזולים מהחנויות במוצרים מסוימים, ובכל מקרה המחירים באינטרנט לא יהיו גבוהים מאשר בסניפים.

דמי המשלוח עומדים על 25 שקל. לפי הדיווחים, עד כה רשומים באתר של רמי לוי 30,000 לקוחות.

בתוך שבועות ספורים צפויה להיכנס מתחרה מעניינת לזירה: רשת יינות ביתן. הרשת כבר מפרסמת את מחירי מוצריה באתר השוואת המחירים מיי-סופרמקט (mysupermarket.co.il), ותרחיב את זירת הרשתות המוזלות באינטרנט עם פתיחת המכירה המקוונת. אזור מודיעין יהיה הראשון שייכנס לטווח המשלוחים שלה, ובהדרגה תורחב הפעילות לכלל האזורים הסמוכים לסניפים.

יש הרבה לאן לצמוח

היקף ענף הרכישות המקוונות בישראל בתחום המזון נאמד לפי ההערכות על 1.5% (נתח כספי). "זהו ענף שנמצא בצמיחה מתמדת", מסביר גלעד שמחוני, מנכ"ל אתר השוואת המחירים mysupermarket המרכז את הרשתות המקוונות בישראל, בבריטניה וביפן.

השוק הבריטי, הנחשב למפותח ביותר בענף נאמד, ב-7%-8%, נתח כספי, כאשר 50% מהצרכנים מבצעים בתדירות כזו או אחרת רכישות מוצרי סופר באינטרנט.

הסל הממוצע בישראל ובבריטניה נע סביב 500 שקל, אלא שיש הבדל: בבריטניה סל כזה כולל בממוצע 42 פריטים, ובישראל 32 פריטים.