התקדמות במו"מ לחתימת הסכם הרפורמה ברשות השידור

בישיבה שנערכה היום צומצמו הפערים שעיכבו את חתימת הסכם המימון ■ סוכם כי החברה הכלכלית של לוד תהיה אחראית על הקמת קריית רשות השידור החדשה

התקדמות משמעותית במשא-ומתן לקראת חתימה על הסכם הרפורמה ברשות השידור: בישיבה שנערכה היום (ד') אצל מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, בהשתתפות יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת; יו"ר ועדת הכספים של מליאת הרשות, דוד חיון; מנכ"ל הרשות, יוני בן-מנחם; סגני החשב הכללי, אבי גבאי וגבי שוחט; ראש המטה הכלכלי של משרד ראש הממשלה, אמיר ברקן; ונציגים נוספים מבין הצדדים; צומצמו באופן ניכר הפערים שעיכבו את החתימה על הסכם המימון.

עיקר ההתקדמות נרשמה בנספח הנדל"ן של ההסכם, כשאחת הסוגיות העיקריות נגעה לזהות גורם הבינוי במרכז הארץ. על-פי הצעה של ראש הוועדה הקרואה של עיריית לוד, מאיר ניצן, שאף הוא נכח בפגישה, סוכם כי החברה הכלכלית של לוד היא זו שתהיה אחראית על הקמת קריית רשות השידור החדשה במרכז, בכפוף לבדיקה משפטית ואישור מוסדות רשות השידור.

קריית השידור החדשה בלוד תחליף את המתחם הנוכחי של רשות השידור בדרום הקריה בתל-אביב, אותו היא צפויה לפנות בעוד כ-4 שנים. עלות הבנייה של הקריה החדשה תהיה 40 מיליון שקל, בהתאם לפרוגרמה שתכין הרשות.

סוגיות פתוחות עדיין נידונות בדיונים מרתוניים בין הצדדים, כשבכוונתם לסיים את המשא-ומתן בימים הקרובים.

טקס החתימה יהיה ב-5 לאוגוסט בלוד, על-פי הנחיית לוקר.