4 שנות מאסר נוספות לבני סלע לאחר שנמלט מהכלא וגנב

עבריין המין בני סלע הורשע בבריחה ממשמורת חוקית, פריצה והתנגדות למעצר ■ השופטת: "העלויות הגבוהות שהושקעו כדי לתופסו גרמו נזק עצום לקופת המדינה"

עונש מאסר נוסף לאנס הסדרתי בני סלע - הפעם בגלל פריצה וגניבה: בית משפט השלום גזר עונש מאסר בפועל של 4 שנים על עבריין המין בני סלע, שהורשע בבריחה ממשמורת חוקית, בפריצה ובהתנגדות למעצר חוקי.

בהחלטתה, התייחסה השופטת עירית וינברג-נוטוביץ לאימה שהטיל סלע בכך שיצא שוב לחופשי, ולמשאבים הרבים שהושקעו על מנת למצוא אותו ולהשיב אותו לכלא.

"על רקע המעשים המזוויעים והמתועבים בהם הורשע, יש להבין את הפחד והאימה שהטילה בריחתו של הנאשם על הציבור הרחב בכלל, ועל גורמי אכיפת החוק והאחראים על כליאתו בפרט. ראיות המאשימה ביחס לעלויות הגבוהות שהושקעו כדי לאתר את הנאשם ולתופסו מצביעות על נזק כספי עצום שנגרם לקופת המדינה, ישיר ועקיף".

לפני יותר מעשור נידון סלע ל-35 שנות מאסר בעקבות שורה של מעשי אונס אלימים, שהטילו אימה על נשים ונערות בכל אזור תל-אביב והמרכז, ומאז הוא מרצה את עונשו.

בנובמבר 2006, בזמן שהובא סלע יחד עם אסיר נוסף לבית המשפט בתל-אביב לצורך דיון, ניצל סלע את חוסר תשומת-לב השוטרים ונמלט מהמקום.

לאחר מצוד נרחב שארך שבועיים לכדה המשטרה את האנס הסדרתי סמוך לנהריה, לאחר שביקר בבית קרובי משפחתו בצפון.

כשעשו את דרכם לעבר תאי המעצר בבתי המשפט בליווי שני שוטרים, "נזכר" סלע לפתע ששכח מסמכים בזינזאנה וביקש לחזור ולקחת אותם. כשניגש שוטר הליווי לזינזאנה, ניצל סלע את חוסר תשומת-לב השוטרים ונמלט מהמקום.

המשטרה חיפשה אחריו ללא הצלחה במשך זמן רב. חודש לאחר מכן, פרץ הנאשם לבית משפחת גרוס בפרדס-חנה בצהרי היום וגנב כסף מזומן, מסמכים, כרטיסי אשראי, חפצי ערך ואת מפתחות הבית. הוא אף חזר לבית המשפחה סמוך לשעה 4:00 לפנות בוקר, גנב את מפתחות הרכב המשפחתי ועזב את המקום כשהוא נוהג במכונית. בסופו של דבר נלכד סלע בעודו נוהג ברכב בנהריה, מספר ימים לאחר מכן.