איקאה, ענקית הרהיטים השבדית מפתיעה בימים אלה בהשקת מהדורה מוגבלת של קולקציית טקסטיל ואופנה, בדגש על תיקים ובגדי חוף ומוכיחה שוב את גישת ה"עיצוב הדמוקרטי" שחרתה על דגלה, או במילים אחרות: שאפשר למכור עיצוב יפה במחיר סביר לכל אחד.
הקולקציה, הקרויה MYRLILJA, עוצבה בהשראת טיולים, מסעות, רטרו ורומנטיקה והיא מציעה 18 פריטים שונים. "ההשראה הגיעה אליי מכל דבר שלוקח אותך לזמן ולמקום מסוימים", אומרת המעצבת ליקה פון שאנץ. "זה יכול להיות ספר, ניחוח או מקום ובהתאם ניסיתי ליצור מעין עולם קטן סביב הקולקציה". לדבריה, בבואה לעצב את הקולקציה החלה לרקום סיפור אודות מסעות רומנטיים ומפגשים סנטימנטליים באמצעות קולאז' של מילים ודימויים. להשלמת המראה הקיצי והאקזוטי, מוצגים בחנות גם פריטי טקסטיל של אותה קולקציה, הכוללים, בין היתר, גם מצעים, כריות, מגבות ושטיחים במגוון דוגמאות טרופיות וצבעים ססגוניים.
בין אם מדובר בפלישה חד-פעמית של רשת העיצוב לעולם האופנה, או בצעד ראשון שיהפוך לדריסת רגל קבועה - בדומה לקו הריהוט, גם הקו האופנתי של איקאה צנוע ואפקטיבי ובעיקר, כצפוי, פרקטי.
טווח מחירים: 40-245 שקל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.