מנחם בן ימשיך להגיש את "סדר יום" לצד קרן נויבך

רשות השידור: "בתוכנית 'סדר יום' ישובצו סדרה של מנחים מתחלפים ובהם מנחם בן" ■ ל"גלובס" נודע כי ביומיים האחרונים נעשו פניות מצד בכירי הרשות לאנשים המזוהים עם קו פוליטי-ימני, ובהם העיתונאים מאיר עוזיאל, אמנון לורד ואורי אליצור

מנחם בן ימשיך להגיש את תוכנית הבוקר "סדר יום" לצד קרן נויבך - כך נמסר ל"גלובס" מרשות השידור.

על-פי דוברות רשות השידור, "לצידה של קרן נויבך ישובצו סדרה של מנחים מתחלפים, ובהם העיתונאי מנחם בן".

ל"גלובס" נודע כי ביומיים האחרונים נעשו פניות מצד בכירי הרשות לאנשים המזוהים עם קו פוליטי-ימני, ובהם העיתונאים מאיר עוזיאל, אמנון לורד ואורי אליצור, שכפי שפורסם ב"גלובס" הוא גם חלק מכותבי הנאומים של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

החלטה להשאיר את בן כשדרן לצד נויבך לשם "איזונה" התקבלה למרות הביקורת הקשה שנמתחה בימים האחרונים על מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, ומנהל קול ישראל, מיקי מיקו.

בשיחה עם "גלובס" אמר מנחם בן כי "בעצם שום דבר לא השתנה. מלכתחילה הציעו לי להיות מנחה אורח כחלק מצוות של מנחים. קיבלתי את ההצעה בשמחה, ואני עדיין מתכוון לעשות את זה".

כפי שפורסם אתמול (ב'), במהלך הפסקת הפרסומות בתוכנית "סדר יום" צעק בן על נויבך וצוות התוכנית כי הוא אינו מקבל מספיק זמן שידור, ואף הציע לנויבך לקבל את "ההחלטה המוסרית ולפרוש מהתוכנית" אם היא לא מסוגלת לשבת לידו.

גורם בכיר ברשות השידור הביע היום (ג') צער על התנהלות הרשות ואמר כי "חבל שבעוד שיש עובדים ברשות שעמלים יום-יום להאיר בצבעים חיים את השידור הציבורי, דווקא הדרג המנהל מקבל החלטות שמשחירות אותו בפומבי".