הסיפור שלא נגמר: הבחירות באיגוד הכדורסל נדחו ל-15 באוגוסט

שרף או קופל? תצטרכו לחכות: ביהמ"ש המחוזי בפ"ת ביקש לדחות בשבועיים את הבחירות כדי לבחון מחדש האם יש להחשיב במניין את "הטפסים הכפולים"

הסאגה סביב הבחירות באיגוד הכדורסל נמשכת. היום (ב') החליט בית המשפט המחוזי בפתח תקווה לדחות את הבחירות באיגוד הכדורסל ל-15 באוגוסט. הבחירות תוכננו ל-1 באוגוסט.

את העתירה לבית המשפט הגישה סיעת עוז, שמריצה לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל את צביקה שרף. הסיעה המתחרה היא הרשימה המשותפת של מכבי, הפועל ובית"ר, שמריצה לתפקיד יו"ר האיגוד את אבנר קופל.

במהלך השבועיים הקרובים יגבש השופט דן שיימן עמדה האם ניתן לחתום על כתב תמיכה לשתי רשימות בעת ובעונה אחת, כפי שקרה במהלך ההכנה של שתי הרשימות לבחירות. כזכור, במהלך הליך הבדיקה של איגוד הכדורסל נמצאו 18 טפסים "כפולים" של קולות התומכים גם בסיעת עוז וגם ברשימה המשותפת.

במידה שהשופט יחליט כי אין מניעה לתמוך בשתי הרשימות במקביל, צפויה סיעת עוז לחצות את רף 10% הדרושים כדי להתמודד בבחירות לאיגוד הכדורסל.

כזכור, המועד המקורי לבחירות לאיגוד הכדורסל נקבע ל-4 ביוני 2012. ימים בודדים לפני המועד הוחלט על דחייה בשל סוגיית החשאיות של הבחירות. בהמשך נקבע מועד חדש - 11 ביולי, שנדחה גם הוא בשל החלטת ביה"ד של איגוד הכדורסל. וכאמור הדחייה עליה חתום ביהמ"ש המחוזי.