הראל פיננסים חותך מחיר היעד של בזק ל-4.7 שקלים

הצפי לדוחות חלשים מביא את הראל פיננסים להוריד המלצה למניה מתשואת יתר לתשואת שוק ■ "יחד עם זאת בזק ממשיכה להיות האלטרנטיבה הטובה ביותר למשקיעים שבכל זאת מעוניינים בחשיפה לענף"

מחרתיים תפרסם בזק את דוחותיה הכספיים לרבעון השני, ואל חגיגת הורדת מחיר היעד לאור הצפי לדוחות חלשים מצטרף היום (ג') בית ההשקעות הראל פיננסים.

בהראל צופים לבזק הכנסות של 2.54 מיליארד שקל ברבעון ורווח נקי של 423 מיליון שקל. לפלאפון הצפי הוא להמשך שחיקה ברווחיות עקב התחרות בסלולר וגם אצל yes צופים תוצאות חלשות.

רמי רוזן, מנהל מחלקת מחקר SELL SIDE ואנליסט טכנולוגיה וטלקום בהראל פיננסים: "לקראת הדו"חות אנו מעדכנים את תחזית הרווח לטווח הארוך וסבורים כי התמורות המתחוללות בענף התקשורת יפגעו בבזק בשנים הקרובות במספר מקומות עיקריים - התחום הקווי, המשך השחיקה בפעילות הסלולר באמצעות פלאפון וכמובן בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית".

"בעקבות עדכון המודל והפגיעה הצפויה בתחומי הפעילות השונים", מציין רוזן, "אנחנו מורידים את המלצתנו למניה מתשואת יתר לתשואת שוק ואת מחיר היעד מ-6.7 שקלים ל-4.7 שקלים. אנחנו ממשיכים להאמין כי ענף התקשורת יציג תשואת חסר במהלך הרבעונים הקרובים, ויחד עם זאת טוענים כי בזק ממשיכה להיות האלטרנטיבה הטובה ביותר למשקיעים שבכל זאת מעוניינים בחשיפה לענף".

אתמול חתכו גם בבית ההשקעות IBI את מחיר היעד של החברה ל-5 שקלים לעומת 6.1 שקלים בהמלצה קודמת, והשאירו את ההמלצה על "נייטרלי", לאור הצפי לדוחות חלשים.