אמפל למיטב: "טענותיכם פופוליסטיות ורדודות"

חברת אמפל שבשליטת יוסי מימן משיבה היום (א') למיטב על הדרישה לא לבצע תשלומים לבעלי השליטה: "נמשיך לפעול על פי דין ובתיאום עם חברי הנציגות של מחזיקי איגרות החוב"

חברת אמפל שבשליטת יוסי מימן משיבה היום (א') למיטב על המכתב בו דרשה מיטב למנוע מחברת אמפל לבצע תשלומים לבעלי השליטה בחברה כל עוד היא לא עומדת בהתחייבות שלה כלפי מחזיקי האג"ח, שחברת מיטב נמנית בינהם.

על פי המכתב שנשלח אתמול ממיטב לאמפל, כבר חצי שנה שאמפל מפרה התחייבות שלה כלפי מחזיקי אג"ח מסדרה ב' לתשלום קרן בסך של כ-120 מיליון שקל.

עו"ד ארז אלטיט שחתום על המכתב מאמפל שנשלח היום למיטב מציין כי "החברה דוחה את הטענות" הנ"ל. הוא מציין כי כל הפנייה של מיטב נועדה ליצור מסע יחסי ציבור שיאדיר את שמה של מיטב על חשבון אמפל, "זאת באמצעות העלאת טענות פופוליסטיות ורדודות".

כמו כן נמסר כי אמפל "תמשיך לפעול על פי דין כפי שגם עשתה בעבר ובתיאום עם חברי הנציגות של מחזיקי איגרות החוב, בהתאם לכתבי ההתחייבות שנחתמו איתם במהלך חודש פברואר 2012".

עוד נכתב כי "תשלומי הריבית למחזיקי אגרות החוב סדרה ב' יבוצע רק לאחר שיובהר כי איגרות החוב האמורות לא יועמדו לפרעון מיידי, בהצבעה שתתקיים ביום 6 באוגוסט 2012. במצב עניינים זה של חוסר ודאות, אין ביכולתה של החברה לבצע את תשלום הריבית האמור. יחד עם זאת, בפרק הזמן האמור, לא מבוצעים גם תשלומים אחרים על ידי החברה לרבות לבעלת השליטה בה".