ברקליס על בזק: "הגיע הזמן להסתכל עמוק על ההזדמנות"

בברקליס מעניקים למניית החברה המלצת "קנייה" ומציינים כי היא המועדפת עליהם בסקטור התקשורת הישראלי ■ מחיר היעד הופחת ל-5.5 שקלים, פרמיה של 25% על מחיר השוק

לאחר שזינקה בכ-10% בשלושת ימי המסחר האחרונים, מנפקים היום (ב') בברקליס סקירה אוהדת על מניית בזק . תחת הכותרת "הגיע הזמן להסתכל עמוק יותר על ההזדמנות", מעניק האנליסט דיוויד קפלן למניה המלצת "קנייה" אך מפחית את מחיר היעד למניית החברה מ-5.9 שקלים ל-5.5 שקלים, פרמיה של 25% על מחיר השוק.

קפלן מסביר כי בזק היא הבחירה הראשונה שלו מבין מניות התקשורת הישראליות בגלל מאזן חזק וסיכון נמוך לקיצוץ הדיבידנדים. הוא מעריך עוד כי עסקי הסלולר מתייצבים.

נזכיר כי בשבוע שעבר דיווחה בזק על ירידה של 10.3% בהכנסות הרבעון השני של השנה ל-2.595 מיליארד שקל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על צניחה של 29.1% ברווח הנקי ל-415 מיליון שקל או 15 אגורות למניה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז הרוויחה החברה 585 מיליון שקל.

אלן גלמן, מנהל הכספים ומשנה למנכ"ל, אמר כי "כתוצאה מהגברת התחרות בשוק הסלולר, אנו מעדכנים את התחזית ביחס לביצועים הצפויים בשנת 2012 וצופים שההכנסות יסתכמו בכ-10.2 מיליארד שקל עד 10.5 מיליארד שקל והרווח הנקי לבעלי המניות יסתכם בכ-1.75 מיליארד שקל עד 1.85 מיליארד שקל".

קפלן מתייחס לדוחות הרבעוניים ומציין את העלייה בהכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU), ומדגיש כי התחזיות השמרניות שסיפקה החברה לשנת 2012 מפחיתות את הסיכון להנמכת תחזיות נוספות.