88 שקל לחודש: אופיס דיפו תשווק שירותי סלולר של 012 מובייל

במסגרת ההסכם תשווק אופיס דיפו כרטיסי SIM של 012 מובייל בתוכניות הקיימות ■ בהמשך היא תשווק את שירותי האינטרנט של 012 סמייל ואת השירות הקווי

פרטנר ממשיכה להרחיב את מערך ההפצה של שירותי 012 מובייל, והפעם השותפה היא אופיס דיפו, שתחל לשווק את מוצרי 012 לא רק בסלולר אלא גם בטלפון הקווי, וזאת על בסיס עמלות.

פרטנר הרחיבה את מערך ההפצה של 012 מובייל, וכעת היא משתמשת ברשת yellow וברשת טרקלין חשמל.

הצירוף של אופיס דיפו למערך השיווק הוא תוספת משמעותית, שכן עבור 012 מדובר בכלי הפצה חשוב, מפני שאופיס דיפו גם מוכרת טלפונים, טלפונים סלולריים, מחשבים וציוד קצה נוסף.

012 מובייל מציעה חבילת סלולר ללא הגבלה ב-88 שקל לחודש בלי שיחות לחו"ל (למעט שיחות לארה"ב וקנדה), ו-98 שקל לחודש עם שיחות לכ-40 מדינות בחו"ל.

במסגרת ההסכם בין החברות תשווק אופיס דיפו כרטיסי SIM של 012 מובייל במסגרת התוכניות הקיימות היום. בהמשך היא תחל לשווק את שירותי האינטרנט של 012 סמייל ואת השירות הקווי שלה.

רוני אראל, סמנכ"לית השיווק של אופיס דיפו, מסרה כי "חברת אופיס דיפו חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם 012 מובייל, המציעה שירותים סלולריים במחירים אטרקטיביים במיוחד, כחלק ממהלך אסטרטגי כולל המבקש להפוך את החברה ל-one stop shop של מוצרי משרד ומובילה בתחום הטכנולוגיה, והכול במחירים אטרקטיביים, הרלוונטיים במיוחד לרוחות הנושבות בציבור הישראלי. אין לי ספק כי המהלך יצעיד את התחום לגבהים חדשים".

אורי וטרמן, סמנכ"ל פעילות 012 בפרטנר, מסר כי "שיתוף-הפעולה עם אופיס דיפו הוא המשך ישיר של האסטרטגיה העסקית של 012 מובייל להפצה ומכירה של כרטיסי ה-SIM של החברה באמצעות רשתות הפצה ושיווק מובילים בתחומם, בהלימה לערכי החברה, המעניקים יתרון משמעותי של נגישות, זמינות ומקצועיות ללקוח".