מג'יק מציגה עלייה של 24% ברווחים ברבעון השני של השנה

הרווח הנקי של החברה עמד ברבעון השני של השנה על 4.1 מיליון דולר לעומת 3.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ בחצי הראשון של השנה עמדו הרווחים של החברה על 8.6 מיליון דולר

חברת התוכנה הישראלית מג'יק פרסמה היום (ד') את דוחותיה לרבעון השני של השנה ומהם עולה שהחברה רשמה עלייה של 39% ברווח התפעולי ברבעון השני של 2012 על בסיס Non-GAAP לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בנוסף החברה דיווחה על הכנסות של 58.1 מיליון דולר בחצי הראשון של השנה.

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ברבעון השני ב-4.3 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP לעומת 3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2011. הרווח הנקי של החברה ברבעון השני הסתכם ב-4.1 מיליון דולר, עלייה של 24% לעומת הרווחים שנרשמו ברבעון המקביל אשתקד ועמדו על 3.3 מיליון דולר.

בנוסף לפרסום הדוחות לרבעון השני של השנה, החברה פרסמה גם סיכום חצי-שנתי ממנו עולה שהרווח הנקי של החברה בחצי הראשון של השנה עמד על 8.6 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP וזאת לעומת 6.1 מיליון דולר בחצי הראשון של 2011 - עלייה של 42%.

"המחצית הראשונה של שנת 2012 היתה תקופה מוצלחת מאוד עבור מג'יק עם ביצועים חזקים בכל אזורי הפעילות של החברה", אמר גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג'יק, בתגובה לדוחות. "לאחרונה הרחבנו את פעילות פלטפורמת יישומי המובייל שלנו ואנו מציעים תמיכה במערכות ההפעלה עבור iOS ו-אנדרואיד לטלפונים חכמים וטאבלטים, דבר המאפשר לנו גמישות ומוכנות לאספקת פתרונות עסקיים, מלאים ויעילים בעולם המובייל ".