איזיצ'יפ הציגה תחזיות מאכזבות - המניה יורדת ב-20%

המנכ"ל: "סביר להניח שההכנסות בשנת 2012 כולה יהיו נמוכות ביחס ל-2011"

איזיצ'יפ , מפתחת המעבדים מיוקנעם, פרסמה היום את דוחות הרבעון השני, שבו הציגה עלייה ברווחיות, אולם במקביל העריכה כי המחצית השנייה של השנה תרשום רמה נמוכה יותר של הכנסות. עקב כך, פתחה מניית החברה את המסחר בוול סטריט בירידה חדה של 16.3%.

איזיצ'יפ, המנוהלת על ידי אלי פרוכטר, סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 15.8 מיליון דולר - ירידה של 9% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, ועלייה של 10% ביחס לרבעון הראשון של השנה. בשורה התחתונה הרוויחה החברה ברבעון השני 5.6 מיליון דולר, לעומת 4.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ו-5.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השני הסתכם ב-9.1 מיליון דולר, ובקופת החברה היו בסוף חודש יוני מזומנים בהיקף של 153.8 מיליון דולר.

פרוכטר התייחס לירידה הצפויה בהכנסות במחצית השנייה: "ללקוחותינו ייקח זמן רב יותר משהערכנו בתחילה להגיע לייצור, כיוון שהטכנולוגיה שלנו חדשה בשבילם. ישנם גם חששות ממצב הכלכלה הגלובלית, אשר מאטים את ההשקעות שמבוצעות ברשתות, אשר צפויות להישאר ברמה נמוכה במחצית השנייה של השנה".

פרוכטר הוסיף: "כתוצאה מכך הכנסותיה של איזיצ'יפ בחצי השני של השנה צפויות להיות נמוכות מכפי שהערכנו בתחילה, עם ירידה משמעותית ברבעון השלישי. סביר להניח שההכנסות בשנת 2012 כולה יהיו נמוכות ביחס ל-2011. על כל פנים, אנו ממשיכים להאמין בפוטנציאל הצמיחה שלנו בטווח הארוך, ומאמינים שקפיצה בהכנסות תתחיל בשנת 2013".

איזיציפ
 איזיציפ