השיחה: דני לוי מחליף סטטוס

מי הגיעו לחתונתו של יועץ התקשורת? ■ למה מארק צוקרברג רקד בלי חולצה? ■ וגם: עם מי מבלה יורם באומן בתאילנד?

איש יחסי הציבור ויועץ התקשורת דני לוי נשא ביום חמישי לאישה את זוגתו אורנה גוטמן ב"בית על הים" שביפו. הגיעו: האח הגדול של החתן גיגי לוי ואשתו דפי לוי-וייס, בסאם ועאידה ג'אבר, אלי וחגית אורגד, דרי שי וחיים סלוצקי, משה גבאי, גידי גולדפינגר, לאוניד בלחמן, יוני דותן, אבי משולם, יהושוע מאוזנר ויסמין קוטליצקי-מאוזנר, רני צים, חנוך רידר וגלית ורטהיים, אדם שוב, גבי רוזנברג, אריק גרדוס, מוטי לביא, הפרסומאים: ספי שקד, יורם דרורי, אמיר גיא, חן ענבר, רובי ניסן, אורי לין, גיא קלנר, מוטי פאר וגם: הילה ורני רהב, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני, עומר לוי, סעיד אבולעפיה, אלון קסטיאל, ארנון פרלמן, ירדן הראל ואביב משה.

ירדן הראל, חתונת דני לוי ואורנה גוטמן / צילום: איל יצהר
 ירדן הראל, חתונת דני לוי ואורנה גוטמן / צילום: איל יצהר

ירדן הראל

במקביל לחתונתו של לוי התקיימה באותה שעה ממש במלון הילטון תל-אביב חתונתו של אדם אדרי, מבעלי חברת אדרי-אל נכסים ולקוח של לוי, וכך מצאו עצמם חלק מהאורחים רוקדים על שתי חתונות.

קסדה ליו"ר טוב

יהודה בר-און, מנכ"ל חברת א.דורי בנייה, לקח בשבוע שעבר את חברי הדירקטוריון של החברה לסיבוב היכרות בפרויקטים של מגורי היוקרה שהיא בונה בתל-אביב. רונן אשכנזי, יו"ר הדירקטוריון, וחברי הדירקטוריון - שמואל סלבין, עוזי ורדי-זר, נתן פרנקל, אריק וילנסקי ונחמה דואק - נישאו לקומות הגבוהות באתרי בנייה שונים.

נתן פרנקל, עוזי ורדי זר, בטיחות בעבודה / צילום: מורן פלג
 נתן פרנקל, עוזי ורדי זר, בטיחות בעבודה / צילום: מורן פלג

נתן פרנקל ועוזי ורדי-זר

בר-און שמר על סטנדרטים גבוהים של בטיחות והכין עבור כל משתתף בסיור קסדת פועל הנושאת את שמו. למרות החמסין הכבד המסיירים נהנו ממעט בריזה בביקור בקומות הגבוהות של הבניינים כאשר השקיפו על תל-אביב מלמעלה. בין אתרי הביקור: מגדלי נווה צדק על הים, מגדל רמז, פרויקט BLUE בקאנטרי גלילות ומגדל מאייר בשדרות רוטשילד

פורטיס וקפטן פיקארד

השחקן הבריטי הנודע סר פטריק סטיוארט, כוכב "מסע בין כוכבים: הדור הבא" (בתפקיד של קפטן פיקארד) וסרטי "X-Men", הגיע לארץ הקודש כדי להצטלם לסרט ישראלי חדש של הבמאי רשף לוי.

אהוד בלייברג, פטריק סטיוארט, רוני פורטיס, משה אדרי, סרט חדש לרשף לוי / צילום: יוסי כהן
 אהוד בלייברג, פטריק סטיוארט, רוני פורטיס, משה אדרי, סרט חדש לרשף לוי / צילום: יוסי כהן

בלייברג, סטיוארט, פורטיס ואדרי

סטיוארט הגיע לישראל בסוף השבוע והתאכסן בסוויטה מהודרת במלון הילטון תל-אביב. הגיעו למלון לפגוש את השחקן הבריטי: יזם ההפקה משה אדרי, מנכ"ל מלונות הילטון ישראל רוני פורטיס, מפיק הסרט אהוד בלייברג והשחקנים הישראלים שישתתפו בסרט: ששון גבאי ומוני מושונוב.

נפרדים מבר-אל

בגג של מתחם קסטיאל ביפו העתיקה, עם תצפית טובה על קו החוף של תל-אביב, התקיים ברביעי אירוע פרידה מרון בר-אל, מנכ"ל משותף ב-BBDO IM מקבוצת גיתם. בר-אל לוקח הפסקה של שנה מייעוץ אסטרטגי ונוסע להשתלב בתוכנית לימודים יוקרתית בגרמניה.


הר טוב, אלמוג, בר-אל, כידון ותאומים

הערב היה כולו בסימן גרמניה: המקום עוטר בדגלי גרמניה, האוכל והשתייה היו על טהרת המטבח הגרמני ובהתאם הוגשה למשתתפים בירה גרמנית. באומנותי הוצג סרט שהופק על-ידי חדשות ערוץ 2 ובו מנהיגי עולם מגיבים על נסיעתו של בר-אל לשנת השבתון. בין אלו שהגיעו להיפרד: יעל אלמוג, מודי כידון, מושיק תאומים, עדו הר טוב ועובדי גיתם בעבר ובהווה.

הקונסול קליימן עושה כבוד

קונסול הכבוד של ממלכת טונגה בישראל, הקבלן רוני קליימן, אירח בסוף השבוע בביתו שבהרצליה פיתוח את ראש ממשלת טונגה, לורד טואיוואקאנו (Lord Tu'ivakano) המקיים בישראל ביקור ממלכתי. לורד טואיוואקאנו ממלא בעת ובעונה אחת את תפקיד ראש הממשלה, שר החוץ, שר הביטחון ושר ההסברה של הממלכה השוכנת באוקיאנוס השקט. קליימן ורעייתו אלונה היו חברים אישיים קרובים של ג'ורג' טופו, מלך טונגה הקודם שנפטר בחודש מארס, זמן קצר לאחר שהיה בביקור פרטי בישראל.

לורד טואיוואקאנו, רוני קליימן, ביקור ראש ממשלת טונגה בישראל / צילום: אבי דודי
 לורד טואיוואקאנו, רוני קליימן, ביקור ראש ממשלת טונגה בישראל / צילום: אבי דודי

לורד טואיוואקאנו ורוני קליימן

לקבלת הפנים לכבודו הגיע ראש הממשלה הטונגי, מלווה בשרת החינוך של הממלכה ובשגריר ישראל בניו-זילנד שמי צור, הממלא גם תפקיד של שגריר לא תושב בטונגה. עוד הגיעו לעשות כבוד ולקבל את פניו של האורח הנכבד: טליה וגד זאבי, יעל ורמי אונגר, שרה ופרופ' מיכאל סלע, תמי ואיתן לבנשטיין, נעמי ודוד קוליץ, דורית ורפי שדה, יוכי ועו"ד אבי פילוסוף, חווה ואלפרד אקירוב ושולה וגיורא אקרשטיין.

צוקרברג מתקרחן

אתר הרכילות Gawker מדווח כי תמונה של מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, חוגג בחתונה כשהוא עירום בפלג גופו העליון, דלפה בטעות לרשת. צוקרברג ובכירים נוספים בפייסבוק חגגו את נישואיו של מנהל המוצר של החברה, ג'סטין שאפר. בתמונה נראה צוקרברג צוהל חשוף חזה עם כמה חברים, גם הם חשופי חזה.


מארק צוקרברג חוגג

התמונה הועלתה לפייסבוק על-ידי מנהל תחום ההנדסה בחברה, אנדרובוסוורת', ששכח, ככל הנראה לשנות את הגדרות הפרטיות בעמוד כך שרק חבריו יוכלו לראותה. הטעות תוקנה לאחר מספר דקות, אך גולשים זריזים כבר הדליפו את התמונה לרשת. הסיבה שגרמה לאורחים הגברים בחתונה של שאפר להסיר את חולצותיהם נשארה בגדל תעלומה.

רן אברמסון

מה הסטטוס

Yoram Baumann מעלה תמונה של הנשואים הטריים עדי קייזמן ואסתי גינצבורג עם רעייתו מיקה בחופשה בתאילנד.