קבלו אותן: שמלות הערב של העונה החמה

שמלות הערב של העונה עושות כבוד למין הנשי וגם לחמסין, קבלו הצצה לשמלות הערב של המעצבים והמותגים ■ איפה נוכל להשיג ובעיקר בכמה?

קארן אוברזון

את הסגנון האלגנטי שלה, קארן אוברזון משמרת גם בקולקציית שמלות הערב שהשיקה ממש לאחרונה, עם שילובים מעניינים בבדים ובטקסטורות. מחירים: 700-2,600 שקל

להשיג ב: חנות המעצבת, רח' גורדון 36, ת"א וברשת רזילי

קרן אלוש

הסגנון הרומנטי והמעודן של קרן אלוש יתאים לאלו שמחפשות שמלה מרשימה עם טוויסט שובב. היא משתמשת בבדי משי, שיפון וסטן ומשלבת תחרות עדינות ואפליקציות בעבודת יד כמו חרוזים וחוטים מטאליים.

טווח מחירים: 370-1,600 שקל

להשיג ב: חנות המעצבת, רח' פרישמן 76, ת"א

מייד ביי לילה מיסט

המעצבת העומדת מאחורי המותג לילה מיסט, החליטה להקדיש כמעט את כל קולקציית הקיץ שלה לשמלות קלילות באורכים משתנים, המהוות לשיטתה פתרון אופנתי מנצח למראה הזוהר של העונה החמה.

טווח מחירים: 350-600 שקל

להשיג ב: חנות המותג, דיזנגוף 280 ת"א

לאורל

את ההשראה לאוסף שמלות הערב, שאב המותג הצרפתי השובב והיוקרתי מצרפת של שנות ה-70. את התרגום לנושא הנבחר, מספקת שמלת מיני כסופה מנצנצת, שצלליתה הישרה מקבלת טוויסט רך בדמות מחשוף וי עמוק.

טווח מחירים: 1,200-1,800 שקל

להשיג ב: בוטיק מילוס, גן העיר ת"א

גדי אלימלך

על אף גילה הוותיק, במלתחתה של כל אישה חייבת להימצא לפחות שמלה שחורה אחת שתכלול אלגנטיות, קלאסיקה, התאמה, ושיק. פרשנות יפה ומעוצבת במיוחד לשמלת הערב השחורה תוכלו למצוא באוסף המקורי והיפה שעיצב גדי אלימלך, בשילוב מוטיבים רפטטיביים של קווים וצורות גיאומטריות עשויים תחרות, בטכניקת Cut Out.

טווח מחירים: 590-6,000 שקל

להשיג ב: נחלת בנימין 85 ת"א

ארז עובדיה

את תואר השמלה המתקמבקת של העונה קוטפת שמלת המקסי. למרות הקונוטציה השמרנית, כדאי להשקיע בשמלת מקסי קלאסית ויפה כמו אלה שעיצב ארז עובדיה, תחת הקו המוכן ללבישה, ALBA.

טווח מחירים: 690-1,300 שקל

להשיג ב: חנות המעצב, דיזנגוף 290, ת"א

יוסף

ליוסף יש אומץ ללכת על קו שונה לחלוטין מההיצע המקובל בשוק האופנה. את הקולקציה האחרונה שלו עיצב בהשראת "שבטיות בחלל", בשילובים של מתכות, פנינים ואבני סברובסקי שנתפרו בעבודת יד.

טווח מחירים: 700-9,000 שקל

להשיג ב: חנות המותג דיזנגוף 213, ת"א

קרולינה הררה

הן יפות, הן קלילות והן מתנפנפות בבריזה הקרירה - כמדי עונה, גם הפעם מתאפיינת קולקציית שמלות הערב של בית קרולינה הררה באיכות גבוהה של בדים, שילובים חדשים של חומרים, צבעים ונופך מודרני. חזון של קיץ תחת השמש, באווירת שנות ה-70, הוא הבסיס לקולקציה, בהשראת ים, שיט ומסיבות על הסיפון. כוכבות זוהרות כמו מריסה ברנסון, שרלוט רמפלינג, ג'קלין ביסט וג'קי אונסיס שימשו כמוזות לקולקציה הזאת, תחת הרעיון להיראות אלגנטיות כל הזמן.

טווח מחירים: 600-6,000 שקל

להשיג ב: חנות המותג בקניון רמת-אביב

אלינור רבי

המעצבת אלינור רבי יוצרת שמלות ערב מעניינות המשדרות קו נשי ורומנטי, עם נגיעות נועזות ואדג'יות שאינן מתנצלות. שמלות הערב שלה מתאפיינות בבדי סאטן עשירים, קלילים ויפים, היוצרים צללית גבעולית ומוארכת.

טווח מחירים: 1,500-2,900 (קנייה או השכרה)

להשיג ב: סטודיו המעצבת, רחוב רש"י 36, רמת גן

הלסטון הריטג'

לא בכדי, הפך המותג האמריקני הלסטון את המראה האמריקאי הזוהר והמינימליסטי לאופנה עילית, שחביבה בקרב אושיות אופנה.

טווח מחירים: 480-5,000 שקל

להשיג ב: בוטיק מיכל ומורן.

ה' באייר 24, ת"א