BATM: נחזור לרווחיות ברבעון הרביעי

המסחר במניות החברה בבורסה יחל בשבועות הקרובים

חברת BATM, העוסקת בפיתוח, תכנון וייצור מערכות תקשורת מתקדמות ומכשור רפואי למעבדות, מעריכה שתעבור לרווחיות ברבעון הרביעי של השנה. החברה פרסמה היום (ה') דוחות כספיים מהם עולה כי ההכנסות הסתכמו ב-53.2 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה, לעומת 55.6 מ' ד' בתקופה המקבילה אשתקד אך מעל התחזיות שסיפקה החברה.

BATM עברה להפסד של 20 א' ד' במחצית לעומת רווח של 2.5 מ' ד' אשתקד, אך מעריכה שתגיע לאיזון ברבעון השלישי ורווחיות בסוף השנה. הרווח הגולמי ירד ל-17.8 מ' ד' מ-21.2 מ' ד' והרווח התפעולי ירד ל-360 א' ד' מ-2.3 מ' ד'. לחברה מזומנים בהיקף 42.3 מיליון דולר בקופה.

במחצית הראשונה של שנת 2012, חטיבת הטלקום הייתה אחראית ל-53% ממכירות החברה והשלימה מהלך ארגון מחדש על מנת להתמקד בפיתוח קו מוצרי האתרנט לספקיות תקשורת. החברה מדווחת על תחילת הכנסות מחתימת הסכם OEM עם מוטורולה. חטיבת המיכשור הרפואי אחראית ל-47% מהמכירות לתקופה. החברה זכתה באישורי CE לשיווק באירופה של שתי בדיקות חדשות - להפטיטיס (צהבת) C ולמחלת האיידס.

BATM הודיעה ב-2 ביולי כי קיבלה אישור סופי מבורסת תל-אביב לרישום כפול של מניותיה. החברה צופה כי המסחר במניותיה בבורסת ת"א יחל בשבועות הקרובים.

"תוצאות המחצית הראשונה משקפות תקופת מעבר בפעילות החברה", אמר המנכ"ל ד"ר צבי מרום. "על אף תנאים כלכליים מאתגרים, חטיבת המיכשור הרפואי הציגה צמיחה יפה וחטיבת הטלקום התייצבה לקראת חזרה לרווחיות לאחר הארגון מחדש שערכנו בחטיבה בתחילת השנה. בהסתכלות קדימה אנו נכנסים למחצית השנייה של 2012 כשאנו במקום טוב יותר מלפני 6 חודשים. חטיבת הטלקום, באמצעות מוצרים חדשניים, ממוצבת היטב למנף את הצמיחה בשווקי היעד שלה. בחטיבת המיכשור הרפואי ביססנו תשתית אשר תוביל להתרחבות ולשיפור הרווחיות כיוון שהיא תהנה מיתרונות לגודל לאור הצמיחה במכירות החטיבה. כתוצאה ממהלכים אלו, ובהתאם לציפיות השוק, אנו במסלול של הגעה לנקודת איזון ברבעון השלישי של 2012 וחזרה לרווחיות ברבעון הרביעי של 2012".