כת"ש מתקשה לאשר תנאיו של פישר בשל השכר הגבוה

יו"ר ומנכ"ל החברה, מבקש דמי ניהול בסיסיים של 2.7 מיליון ש' לשנה, בונוס ואופציות במיליוני שקלים ■ בעלי המניות ובראשם בית ההשקעות פסגות מתנגדים להסכם השכר

קשיים באישור תנאי העסקתו של אבי פישר בכלל תעשיות . פחות משבוע לפני שאספת בעלי המניות של כת"ש, שבשליטת לן בלווטניק, הייתה אמורה להתכנס לצורך אישור תנאי העסקתו של פישר כיו"ר ומנכ"ל החברה, נדחתה האספה מיום רביעי הקרוב ליום חמישי הבא (30 באוגוסט).

ככל הידוע, מאחורי הקלעים התרבו הקולות מצד בעלי מניות המיעוט המתנגדים לתנאי השכר המפליגים של פישר - דמי ניהול של 2.7 מיליון שקל בשנה, מענק נדיב ואופציות - כשאת הקו הלוחמני מוביל בית ההשקעות פסגות, המתנגד לעצם העסקתו של פישר כיו"ר ומנכ"ל במקביל.

פישר, שותפו וידידו הקרוב של נוחי דנקנר, בעל השליטה באי.די.בי , כיהן כמנכ"ל משותף בכת"ש (לצד צביקה לבנת) משנת 2003 בעת שהחברה נשלטה ע"י הקונצרן. באחרונה היה פישר מעורב במהלך העברת השליטה בכת"ש לידי בלווטניק, שהושלם בחודש שעבר, ובעקבותיו הוא חצה את הקווים לשורות בלווטניק.

בעקבות השלמת העברת השליטה זימנה כת"ש אסיפת בעלי מניות שתתבקש לאשר את הסכם שירותי הניהול של פישר, הכולל שכר חודשי של 225 אלף שקל צמוד למדד, רכב מדרגת רישוי 7 והטבות נוספות. פישר יזכה גם לחבילת אופציות בשווי 4.7-9.4 מיליון שקל ויוכל ליהנות ממענק שנתי של עד 3 מיליון שקל, בהתאם לתוצאות החברה.

נושא נוסף שיעמוד להצבעה באספת בעלי המניות של כת"ש ושדורש הבהרות הוא אישר תגמול חודשי של 210 אלף שקל צמוד למדד לחברת אקסס (Access) - באמצעותה רכש בלווטניק את מניות השליטה - כנגד שירותי ניהול שתספק לה. תגמול זה משקף עלות שכר שנתית של 2.5 מיליון שקל.