איתות: המוסדיים קנו הרבה אופציות קול; השווקים יזנקו?

ג'ון נאג'אריאן, מנכ"ל חברת המסחר באופציות OptionMonster טוען כי משקיעים בעלי כיסים עמוקים רכשו כמות עצומה של אופציות קול SPY 152 לדצמבר

ג'ון נאג'אריאן, מנכ"ל חברת המסחר באופציות OptionMonster, הצליח לזהות ביום שישי איתות שעשוי להסתמן כסימן חיובי עבור המשקיעים השוריים. זה לא משנה אם אתם סוחרי אופציות מקצועיים או רק חובבנים, כדאי לכם לקרוא את מה שהוא גילה.

נציין כי החברה אותה מנהל נאג'אריאן, עוסקת במסחר באופציות ומזהה תנועות חריגות בשוק הנגזרים, רכישות או מכירות של אופציות בכמויות גדולות, עניין היכול להעיד על הכיוון העתידי של הנכס או על כך שהמשקיעים עושים בו שימוש לצורך גידור.

לפי נאג'אריאן, משקיעים בעלי כיסים עמוקים, ככל הנראה "הכסף הגדול" של המשקיעים המוסדיים, התחילו לבצע הימורים שוריים כבדים העשויים להעיד על כך שההשווקים יסיימו את השנה ברמה גבוהה יותר מזו שהם נמצאים בה כיום.

באחד המקרים, המוסדיים רכשו כמות עצומה של אופציות קול SPY 152 לדצמבר. כלומר , זהו הימור המעיד על כך שמדד ה- S&P 500 יסחר ברמה של 1,520 נקודות עד השבוע השלישי של חודש דצמבר.

המחזורים באופציות אלו היו גבוהים במיוחד: "כ-60 אלף אופציות נסחרו באותו היום" אמר נאג'אריאן. "זה מקביל ל-6 מיליון מניות. וזה היה כשה-SPY היו סביב הרמה של 141. זה עצום. מישהו רואה פוטנציאל לאפסייד גדול ושם הרבה כסף על השולחן", הוא מוסיף.

עם זאת, חשוב לזכור שלכל מטבע שני צדדים וכאשר צד אחד מאמין בעליות הצד השני מאמין בירידות. כלומר, אומנם אותם מוסדיים שקנו כמות גדולה של אופציות קול מאמינים בעליות, אך מן הצד השני נמצאים אותם משקיעים שמכרו את האופציות הללו ומאמינים בירידות. מי ינצח? ימים יגידו.